Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
glasskompott:
Om jag skulle vilja sola nu skulle jag för säkerhets skull ha både dubbel tejp och även solskydd typ 20 eller något. Vill du skydda extra kan du ju också lägga en handduk över ärren när du solar.
Flisann
Ja jag har opererat mig där, fråga på bara :)
Enystersyster:
Så var det för mej oxå upp o ner ena veckan kändes allt jättebra sen nästa vecka öm o "hårdare" så höll det på.
Det känns skumt att börja träna bröstmuskeln säkert eftersom den har ett annat läge nu.Och det är ju inte så konstigt egentligen.
Men ju mer man tränar så försvinner den känslan jag känner inget sånt nu när jag tränar.
Bara när jag simmar känns skit skumt som att bröstmuskeln är helt för kort.
Jag lydde min läkares råd han sa att nu har jag opererat så bra jag kan nu är det upp till dej att "hjälpa till att de blir snygga.Stretcha ,massera,o gör saker som känns konstigt så muskeln vänjer sig vid sitt nya läge.
Och det har jag gjort men det har tagit ca 10 mån innan jag tyckte det var helt ok.
Rat:
Jag började oxå jobba efter 2 v. jobbigt,men efter 3v. så hände nåt med mej att allt kändes mycket mycket lättare.
Jag kommer ihåg förta veckan ville gå med armarana i kors över bröstet för att inget barn skulle springa in o mej.
Jobbar i en skola med fruktansvärt tunga dörrar kunde knappt öppna dem huuuu det var hemskt.
Men nu är det bara en dag till på denna veckan eller hur?
Algit
Tack för dina uppmuntande ord. Ja, inte är man i sin vanliga form, helt klart!
Dom tunga dörrarna är verkligen ett problem! och att allt måste gå mer långsamt. Det är ett högt tempo när man jobbar med barn. En dag kvar. Jippi!
Hej alla glada!
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och bokat tid för konsultation på Plastikkirurggruppen!!! Det känns jättebra och kul!! =)
Förresten, är det någon som har lust att förklara vad som händer på en konsultation?
Är det någon mer än jag som mår dåligt och blir svimmfärdig när ni ska byta tejpen? Jag har visserligen bara bytt tejpen en gång men mådde dåligt även när jag bara skulle byta kompreserna i början. Det svartnar för ögonen och jag blir yr. Så igår när det var dags att byta tejpen för första gången klarade jag bara av att skölja med lite vatten över ärren och sen på med tejp igen så mådde jag bra... Hur mycket tvättar ni när ni byter tejp. Är lite orolig nu över att jag egentligen skulle behövt tvätta ärren mer. (2 v efter operationen nu, 1 v efter det att stygnen togs)
Rat
Ja, som du minns hade jag JÄTTEont i bröstvårtorna. Det har försvunnit för länge sen och jag har helt normal känsel i dem. Jag är verkligen glad för det för det var skitjobbigt ! Jag lider med dej ! Har fortfarande aningen lägre känsel i huden under bröstvårtorna (mellan dem och bröstvecket) men vad gör det ?
AP75
Jadu, vi kan än en gång konstatera att det är helt omöjligt att jämföra storlekar. Du fick en B-kupa av 420 ml, jag fick en D-kupa av 215.
Vill bara säga till alla nyopererade. Heja ! Häng i ! Det är jobbigt och det är okej att vara deppig om man är det men häng i och ha tålamod, det blir mycket bättre !
SHE'S ALIVE!!! ca 24 tim senare
bara hälsa till alla, ska skriva mera sen.
Ont.. ja men tog mig med t bana från ropsten till karlaplan o apoteket själv. Jag måast bara ha antibiotikerna.
mest i sängen hilltills var tanden värre.
Fick 245MM anatomiska
kram ska läsa alla tråder o häng med igen senare.. sömni