Bröstförstoring (5)
Hej tjejer,
Nu var det några dagar sen jag var inne här på sidan, oj vad mycket ni skrivit den senaste tiden .
Jag tänkte lämna en liten lägesrapport från mig. För er som inte vet/kommer ihåg så opererades jag alltså förra onsdagen (12/4) på Akademikliniken. Jag lade in anatomiska geléhallon MF 420ml.
Allt gick bra och jag har inte haft så ont som jag hade befarat. Jag började jobba i tisdags (kontorsjobb) och det har gått bra. Ingen har märkt (tror jag...) min förändring i utseendet, och det är jag glad över (har använt kläder som inte varit alltför avslöjande).
Till AnnaS23 kan jag säga att det är helt omöjligt att jämföra storlekar på olika personer. Jag var t ex helt inställd på att jag behövde runt 200 ml innan jag var på konsultationen. Men med mina förutsättningar (lång, smal, bred bröstkorg, liten a-kupa som skulle bli b-kupa) så hamnade jag på 420 ml (!). Först var jag helt chockad och trodde det skulle bli alldeles för stort. Men nu när allt är klart är jag supernöjd, tippar på att det är en stor b-kupa. Alltså är det bara konsultation med en erfaren kirurg som kan hjälpa dig att avgöra vilken storlek som passar för dig.