• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

hej.. för ni som undra ska jag har anatomiska/dropformad, 245g eller 280 få se imorgon! Jag är en ungdomlig 42åring, (pga mitt fysisk arbete) och det är just pga min ålder att jag valde de anatomiska tillsammans med min kirurg.
    jag är 160 väger dryggt 48 kilo, och fyller inte en 75A pushup. (HM) 70A pushup ja! men det är egentligen tight runt ryggen. Och jag se nästan snyggare ut utan bh för det se ut som jag har ett barns bh på mig!!
    Nå ja.. imorgon är det gjort!!! YIPPEE!!!!

• famousfairy

P:S:
    ni som funderar... fundera länge och gör det för dig själv och INGEN annan och om du är nöjd med det beslutet bör du inte oroa dig om vad andra ska tycker och tänker. Oroa du dig för det..? tänk om..
    Det här är inte en brun utan sol som man kan skrubba bort.!
    Mina ska hålla runt 20-25år tror jag,

• Rat

Famousfairy

Äntligen hemma från jobbet så jag kan säga LYCKA TILL!!!!!!!!!tänker på dig.

STOR KRAM från mig

• Rat

Famousfairy

Ärligt talat tror jag du blir nöjd med 245.
    Blev mycket större än jag kunde föreställa mig i alla fall. Ingenting verkar ha "försvunnit" bakom, men det blir ju så olika för alla verkar det som. Än en gång lycka till och hör av dig när det är gjort och du orkar. KRAM igen

• Rat

EnYster Syster:
    Oj oj oj .....du blir farlig på stranden du. Det hör jag det

• Rat

Diablo: Tack för tipset! Mary Key, ska jag kolla upp

• Toot

Diablo:
    Vilken Kosmetisk Kirurgi opererade du dig på och vilken läkare hade du?

• Rat

Hur länge hade ni svullen "gravidmage" efter operationen? Jag blir fortf. svullen emellanåt, 14 dar efter.

• glasskompott

rat:
    Jag tror det beror lite på om Du fortfarande äter smärtstillande? Min mage försvann när jag slutade äta citodon...!

Kra glassen

Svar på tråden Bröstförstoring (5)