Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Hej!
Jag gjorde en bröstförstoring 6/4 och nu börjar jag undra lite över slutresultatet. Hur stora kommer de att bli? Jag la in droppformade geléhallon 335g under bröstmuskeln. Hade 75b innan, hur stora kan jag förvänta mig att de blir. Är det några om har erfarenhet av att de ändrar storlek mycket under läkningstiden. Tänker mig att de antingen kan minska med svullnad eller blir större genom att muskeln töjer sig...
Hej!
Ni som gjort op; Hur länge kan ni ha era implantat? Måste ni göra fler operationer senare i livet? Hur mkt kostar det då isf?
Om man opererar hur blir det då om typ 10-15 år hur kommer brösten se ut då?
Annelie23, Åhsa och Diablo:
Jag har också fått finnar eller mer som kvisslor. Huden kändes väldigt utsträckt där första dagarna. vad konstigt med en sån reaktion, men kroppen är ett mysterium.
Diablo, vad använder du för fantastiska produkter om man får fråga? Blir lite nyfiken
I dag har jag varit och jobbat för första gången sen operationen (11 dagar sen).
På vägen till jobbet drabbades jag av en krftig allergisk reaktion. Blev ILLRÖD OCH BRÄNNHET i hela ansiktet. Fick komma in först av alla på vårdcentralen. kan vara pennecillinet fick jag veta.Reaktionen kan komma i efterhand tydligen. Fick massa kortison och andra tabletter och sen kunde jag åka till jobbet.
Lite läskigt var det med alla barnen som kom springande mot mig och skulle kramas när jag kom, det blev lite stelare kramar än vanligt
Personalen verkade inte märka nåt, förutom dom två jag berättat för. Tur att jag har ett jobb där alla är så upptagna med sig och sitt. Hade klätt mig dagen till ära i svart top innerst på kroppen och öppet fladdrande omlott skjorta ovanpå. Skulle nog kunnat fått plats med bowlingklot där under
Känns skönt att den första dagen på jobbet är överstökad och VÄLDIGT skönt att komma hemifrån allt bråk och tjafs som varit hela helgen. Jag känner mindre "glapp-känsla" och har mindre ont för varje dag som går.
KRAM alla fantastiska vänner!
Rat!
Elva dager! jag är imponerad. Jobbar du på dagis? För det ville jag också.. eventuellt.
Nå hur är det med storleken nu? och Bravo för att du kom hemifrån och allt jobbigt där. Han är kanske svartsjuk!?
Ja två dager kvar, jag vet inte vad jag tycker om det längre..utom att mina 250g okokt rispåsar, i en kanske något för löst sittande sport bh, forfarnade känns bara lite lite för stort.. lite för bystig på mig.
Plötsligt börjar känner mig lite ensam..
Algit:
Tack. Då vet jag
Jejan:
Hur upplever du dem nu? Lagom? För stora? För små? Jag ska själv lägga in 335 FM och har en 75b innan.
Rat:
Kul att din dag funkade bra - trots den där lite läskiga början.
Heja heja!!!
Kära Famousfairy
Du är inte ensam. Du har oss här och vi hejar på dig. jag tror du kommer bli jättenöjd när det väl är gjort. men det är nog bra att vara lite förberedd på att man kan må lite upp och ner känslomässigt också. Hoppas du inte har någon jobbig relation som förvärrar det hela bara. men man kan nog må lite extra psykiskt dåligt ändå. Många verkar ju bara må toppen och skuttar omkring direkt efter operationen som värsta kaninerna
Hur som helst går det lättare och lättare ju längre tiden går. Jag förstår dig så innerligt när det gäller din osäkerhet inför storleken, men om du känner dig ganska nöjd med storleken på dina "ris
-implantat" tror jag det är rätt storlek för dig. när jag hade samma mängd ris i min akände jag mig inte nöjd, tyckte det kändes för stort på mig men nu har jag ju det i alla fall (245MM) och det kommer nog bli bra när dom sjunker lite till och jag har vant mig.*KRAM*
Nancy Pancy
Jag är väldigt nöjd med operationen. Det har ju bara gott 10 dagar så de är ju inte klara ännu men som det verkar nu är de precis som jag ville ha dem. Lika stora, lagom mellanrum, rätt storlek. Jag talade om för kirurgen vad jag ville ha och så blev de. Jag var såå orolig över storleken.
Toot
Mina bröst är fortfarande svullna, men visst har vårtgårdarna blivit större.
Hallå hallå
Jag hade "ca" 75A å jag la in runda geléhallon strl 330cc hög profil. Det som passar bäst på mig nu är 70dd eller en mindre 75d.
Alldeles för stort tycker jag, skulle absolut räckt med 75C nu i efterhand hehe. Nu är jag 174.5 cm lång iofs men på er kortare lär det se ännu större ut.
Hellre lägga in "lagom" och använda bh efter tillfälle. Men alla tycker ju olika, ville bara dela me mig vad jag tycker ;).
Kramisar
Bröstkaramellen
Tack för hejarropen! Värmer
När var det du slulle operera dig, har glömt efter alla inlägg. Sorry..
Jag vill påpeka en sak...det är jättesvårt att förutse hur stora brösten kommer att bli med en viss implantatstorlek. Det beror MYCKET på hur mycket bröstvävnad man har från början. Jag har olika stora implantat 280 och 315. Nu är brösten lika stora och det syntes knappt att de var olika stora innan. Vad vill jag säga med det..jo att fast det knappt syntes att mina var olika stora så skillde det ca 35g i bröstvävnad.