Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Hej på er!
Jag har varit på återbesök idag, och hon berättade att det är vanligt att få finnar mellan brösten efter op därför att huden tänjs ut och då utsöndrar talgkörtlarna mer fett. Hon sade att finnarna brukar försvinna av sig självt efter ett tag *TUR* ;)
Hello igen babes!
Tog ett tag för mig att fatta att den andra tråden var stängd....
Nu har jag lte saker jag börjar bli orolig över.... Jag opades ju 3/4 alltså är det idag Dag 14.
Jag var ganska snabbt uppe på benen och har ansträngt mig en del eftersom jag varit tvungen att gå i skolan osv...
Idag känns det som att impl sitter löst...
De har faktist mjuknat en hel del, jag har ju bara 200 cc- en stor A tror jag det blir...
Har ngn känt så? Det är bara i ena bröstet?
Rat:
Va härligt att Du är på G! Är det samma "glapp" vi pratar om tro? När jag spänner bröstmuskeln känns det väldigt skumt...!
Kram G
algit
Jag blir glad när du säger att det tar lång tid eftersom jag hoppas att det ska bli lite bättre. Jag är 95% nöjd, kanske blir jag 100 !
Ja du, jag blir mer och mer nöjd med mej själv ju äldre jag blir och skiter mindre och mindre i vad andra tycker. Jag ska byta jobb om allt går i lås, och det plus min operation göra att jag känner att jag vill och vågar ta för mej, gå vidare och satsa på mina drömmar när andra står och stampar. Heja mej !
Rat
Hoppas du inser att de kanske berättar för andra (sånt är ju smaskigt att prata om) och att du inte längre har "kontroll" över din hemlighet. Jag tycker inte det är fel, jag bara säger att om du berättar kan det aldrig göras ogjort.
bröstkaramellen
McGhan´s anatomiska gelehallon 215 g MM under muskeln, Plastikkirurggruppen, dr Gabriella Sellman i november förra året.
Åh en sak till!
Var på apoteket och skulle köpa hudfärgad kirurgtejp idag... På kliniken använde de 3M men den finns bara i vitt... Vad använder ni för tejp?
Tack igen!
glasskompott
Micropore tror jag den heter, hudfärgad
EnYsterSyster:
Tack!
Ingen som använder Scanpor?
Kanske inte spelar så stor roll? Det är en "kirurgtejp"...?!
EnYsterSyster:
Tackar Då vet jag.
Rat:
Den 23 maj är det bokat för mig. 5 veckor precis idag. Har börjat vela kring det där med ifall jag ska vänta till sommarlov och så, men jag vill ju hellre kunna umgås med familjen då och må ganska hyggligt. Får väl ta tre superjobbiga veckor på jobbet och trassla mig ur situationer med lyft och så.... *bekymrad*.
Det där med att berätta eller ej är svårt. På jobbet skulle jag ALDRIG berätta, men jag har valt att göra det för några väninnor. En som har gjort det, en som vill göra det och en som stöttar. Tyvärr en som inte alls gillade det..... Jag kommer aldrig veta om jag gjorde rätt eller fel men jag behövde verkligen prata med mitt "kompis-gäng". Så sammanlagt är det fyra som vet. Plus min sambo
Jag skulle heller aldrig berätta på mitt jobb. Det var det som oroade mig mest innan op. Att någon skulle se. Idag var jag på jobbet för första gången sedan op, men löst sittande blus. Jag tyckte inte att någon tittade "konstigt". Jag har iof gått med inlägg i behån innan op.
Enystersyster.
Kul att du ska ha nytt jobb hoppas det går vägen.Jag söker oxå har varit på en intervju, vill göra nåt nytt med mitt liv.
Det är så svårt att förklara med att det tar lång tid ,men jag kom på ett bra exempel:att det har hela tiden kännts jobbigt att sträcka upp armen o stänga bagageluckan i bilen,då har det kännts i muskeln men nu en dag så kom jag på att det känns inte så längre.
Det går så sakta att man inte märker det.
Och jag tyckte de var mjuka efter ett par månader nej mjukare, men nu är de mjuka.
Rat:
Bra att du klarat första dagen på jobbet jag led första veckan började för tidigt ville inte säga nåt.Arbetar oxå med barn o lyft fy vad det var jobbigt första veckan men sen gick det bättre.