Inlägg från: glasskompott |Visa alla inlägg
  • glasskompott

Bröstförstoring (5)

Hello igen babes!
    Tog ett tag för mig att fatta att den andra tråden var stängd....

Nu har jag lte saker jag börjar bli orolig över.... Jag opades ju 3/4 alltså är det idag Dag 14.

Jag var ganska snabbt uppe på benen och har ansträngt mig en del eftersom jag varit tvungen att gå i skolan osv...

Idag känns det som att impl sitter löst...
    De har faktist mjuknat en hel del, jag har ju bara 200 cc- en stor A tror jag det blir...

Har ngn känt så? Det är bara i ena bröstet?

Rat:
    Va härligt att Du är på G! Är det samma "glapp" vi pratar om tro? När jag spänner bröstmuskeln känns det väldigt skumt...!

Kram G

• glasskompott

Åh en sak till!

Var på apoteket och skulle köpa hudfärgad kirurgtejp idag... På kliniken använde de 3M men den finns bara i vitt... Vad använder ni för tejp?

Tack igen!

• glasskompott

EnYsterSyster:
    Tack!

Ingen som använder Scanpor?

Kanske inte spelar så stor roll? Det är en "kirurgtejp"...?!

• glasskompott

Swing:
    Va bra! Tack!

Rat:
    Sköööönt!

Tur att ni finns!!!

• glasskompott

rat:
    Jag tror det beror lite på om Du fortfarande äter smärtstillande? Min mage försvann när jag slutade äta citodon...!

Kra glassen

• glasskompott

Babes!

Nu behöver jag er hjälp igen...
    Nu har det gått 16 dagar sedan op och jag vill SÅÅÅÅÅ gärna sola solarium...
    Kan jag det om jag har dubbel tejp och bh eller bikin på mig?

Vad tror ni?

Tack igen!

glassen

• glasskompott

Rat Famousfairy o Annamaj:

Jag hade "umgänge" ;)dag 12 tror jag... Inte att rekommendera... Det var inte alls särskilt bekvämt. Var ju tvungen att ha BHn på mig hela tiden. O bröstvårtorna ska vi inte prata om... Dag 17 gick det bättre men inte "värt det" om ni förstår vad jag menar... De börjar bli mindre ömma nu, dag 27. Herregud vad fort det går! Använder bara sportbh på dagen o en topp från Åhlens när jag är hemma o på natten. Det var ovänt första natten men sen har jag vant mig! Jag tror att mina bröstvårtor varit ömma pga av sportbhn skavt mot dem...! Har inhandlat en sygg BH för första gången i mitt liv också! Mätte 70B på HM! Woho! Fick tips om att sprätta upp lite o dra ut byglarna! Funkade alldeles utmärkt!

Kram glassen

• glasskompott

basilikan:
    Man måste fråga om lov...!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)