• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

Va roligt! det är riktigt fart på den här tråden!
    För mig, är det bara ca ett år sedan jag började använder inlägg.. det kändes så falsk innan. Jag är inte stor, men när jag går upp i vikt är brösten sist och inta fyller en A då. när jag går ned är brösten först och jag trivdes bara när jag var smal och väl tränad för då "passade" brösten. Nu ha jag slutat med det arbete och ville vara en kvinna, fast med normala små bröst- inte platt!
    5 vet vad jag ska göra. Andra vet att jag ska op mina ögon så de kommer att tittar där istället! De som vet om brösten vet inte att de andra vet och har lite att göra med varandra!
    Ärligt talat, mina bröst är patestiska, men jag är ändå rädd att de bli för stora!!!
    kram!!

• ceciliaj

famousfairy:

jag gjorde min op på carlanderska i göteborg, kirurgen var clas lossing. är supernöjd med allt men hoppas att brösten mjuknar liiite mer =) hoppas det går bra för dig när du äntligen ska göra det!

• famousfairy

tack för info.
    efter att ha läste och delade med alla jag ska bara acceptera att det komma att ta tid. herregud, jag ha fortfarande tandverk!men måste komma ihåg att det var "bara" 11 dager sen.
    Engång till.. Hur mycket av implantatet "försvinner" under muskeln? alltså storleks mässigt.
    Jag ville inte vara allt för obestämde på torsdag morgon!

• Toot

Hej alla!

Jag har lite frågor.
    Jag ska på min konsultation i början av juni, är det nåt man ska tänka på innan? Jag har nu liten c, och vill ha d kupa, hade alla här inne väldigt små bröst innan? Jag är ute efter lite större men framförallt fastare, rundare bröst. Hur funkar ristestet? Skulle vilja testa innan jag är där första gången.

tack!

• famousfairy

Hej Toot! Välkommen!
    kolla på www.qvinna.se Jätte bra websida med massor av info! Där ha de före/efter bilder.

• Toot

Jag har läst allt där, toppen sida. :) Känns skönt att kunna läsa allt ni skrivit nu när jag har bestämt mig, känns mer verkligt då. En fråga till har jag förresten: har vårtgårdarna på er blivit större, eller väldigt utsträckta? Vill verkligen inte det, men känns inte som att det är värt att förminska heller.

• algit

bröstkaramellen.:
    Jag operererades på Citadellkliniken lade in 350 runda gelehallon via armhålan.

• Åhsa

anneli23: jag har också fått finnar mellan brösten! opererades för tre veckor sen, och de började komma efter bara bågra dagar...när fick du dina?

• Anneli23

Åhsa
    Samma här! Vet inte exakt hur många dagar efter men det var väl inte mer än en vecka skulle jag tro..Skitjobbigt! Jag ska på återbesök idag då ska jag fråga vad det kan bero på.

• Diablo

Jag fick också finnar. Tvättade noga varje morgon och kväll och återfuktade, med samma rengöring och hudkräm som jag har till ansiktet (den är verkligen toppen). Det försvann efter ca 4 veckor.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)