• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Em_Vic

Pickolina!

Jo,du tog alltså ut dina implantat men lades det in ngra andra då?? Större,mindre...?? Fick du betala för att ta ut dem?? vad i så fall??

MVH

EmVic

• pickolina

Em_Vic

Inga nya lades in... Tog bara ut dem jag hade. Kirurgen sa att jag ev kunde fått det gratis om jag vänt mig till kliniken som lagt in dem men jag valde att ändå inte gå dit. Detta var några år sedan (snart 4år) så priset kan vara helt annorlunda idag.. Då tog de 10,000:- för ingreppet men kirurgen gav mig ett billigare pris, jag betalade 7,000:-

• Rat

Ja!!!!! vi ska också träffas så klart och ta en drink och fira oss! "Den stora silikonträffen" Galet men kul

• martinibruden

ska ni träffas IRL?

• Rat

Martinibruden
    Nyfiken föreslog det. På Mylava har dom en träff på gång också. Antingen ses man tillsammans med dom eller bestämmer en egen. Vad säger ni tjejor? I aug kanske?

• Nyfniken

Hello!

Mylava ska träffas den 18/8. När ska vi köra vår träff?

Kram

• martinibruden

Jag gjorde mina bröst 2004. Får man komma med då? Jag tycker att en egen BT-träff låter trevligt.

• Nyfniken

Alla BT-bruttor är Välklomna!

Vad säger ni om fredagen den 11/8?

Kram

• Rat

Nyfiken
    11/8 funkar för mig. Fredagen innan också. Hur är det för er andra? Kommer ni?

• Zemiramis

Kan tyvärr inte den 11:e, har jobbåtagen då...

• famousfairy

:-/ vet inte om jag är tillgänlig för träff de första 2v i augusti.. tyvärr..
    jag måste faktiskt jobba på faktum att jag har "silikon bröst"...jag mår inte bra, lite falsk när jag tänker på sanningen..men de är ganska fina .. ja, det känns liksom som jag ljuga.. men gjort är gjort..
    Jag kör nu "the 4 day wonder diet" så vi få s om jag mår bättre på fredag morgon! det är lite tuff men det brukar fungerar. Det är den original flygvärdinna dieten.

• pickolina

Den känslan känner jag igen... :( Hoppas den går över för dig!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)