• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Zemiramis

Nu har jag vaknat till liv igen. Är lite öm, såklart... Återkommer senare :)

• Nyfniken

Välkommen tillbaka!

Ta det nu lugnt, men rör på dig så mycket kroppen tillåter. Det hjälper bara läkningen. Drick en massa vatten och sov så fort kroppen vill det! Glöm inte att äta lite också så att du fyller på med energi!

G R A T T I S!

Kramar

• famousfairy

Ta det lungt nu.. jag låg i sängen för det mesta, kroppen måste få återhämta sig, bra att du är upp så pass tidigt, men ju du har en son eller!?
    ta dina tabletter i tid, jag tog mina vart 6 timme, och vila när DU känner för det.
    jag ville inte skrämma dig men till min förvåning.. var dag två värre än dag ett!
    Jag är jätte glad för mina nu, och de är bara 3månader, trodde aldrig att de skulls mjukna!
    stor kram o grattis..

• Nyfniken

Det var givetvis riktat till Zemiramis..

Kram

• famousfairy

tid var 09.02 .. samma här..

• Zemiramis

Tack, tack .

Än så länge känns det bra. Visst de är ju svullna och så, men det gör inte så ont som jag trodde. Får se hur det blir i morgon. Jag äter måttligt med värktabletter och har tom varit ute på en kortare promenad i dag.

Jepp, jag har en liten på dryga 10 månader så då är man uppe i ottan. Har sovit halvtaskigt natten till idag, hoppas det blir lite bättre nu inatt.

Det är svårt att säga hur jag upplever storleken. Nu känns de ju både stora, hårda och som att de sitter väldigt högt upp. Jag antar att det bli bättre för var dag som går.

kramar från en nöjd och glad Zemi

• Tärnansara

Hej famousfairy!

I morgon fyller mina boobs 6 veckor! Vi pratade för några veckor sedan när man kan börja träna igen, så nu undrar jag om tiden är inne för mig???? Jag har en crosstrainer (trampmaskin) som på senaste bara stått och dammat och jag längtar så till att få hoppa upp på den!! tror du det är ok om jag inte använder armarna?

Kramis

• pickolina

Tärnansara

Det borde inte vara några problem alls... Var lyhörd på din kropp bara!

• Nyfniken

Tärnansara:
    Jag håller med kör i gång bara.
    Jag satt ju på träningsvykeln efter 6 dgr. Fast givetvis i lugn takt. Lyssna på kroppen som sagt!

Kram

• Tärnansara

pickolina och Nyfniken

Åhhh va kul att höra!!! Då ska det minsann trampas imorgon....i lugn takt!!!!

Kramis

Svar på tråden Bröstförstoring (5)