Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
och svullen mage... jag vet det är hemsk, my worst nightmare, MEN jag tänker, min mage skulle se ännu större ut om jag fortfarande hade mina obefintliga bröst!.. själv är jag fortfarande fet, puh 50K ville väga 48, inga kläder passa, jag börja titta på mamma kläder!
ha gått på gym och ätit skott och böner o sånt i en månad nu.. måste vara min ålder, jag är 42.
tack o love för mina bröst annars skulle jag ha bulimi igen nu!!
famousfairy
50kg = fet! Tja, allt är ju relativt! ;)
På apoteket hittade jag bara den vita 3M och den bruna Scanpor. Kanske tittade dåligt men jag har kollat flera ggr...
En gång har jag lagt på det vita och sen scanpore för att få det hud färgade, funkade bra!
Jag är bara 160 lång, jag har för mycket fett på kroppen. Som sagt, jag hade en väldigt aktivt fysisk jobb, dansare, och gick från 200% till 0% så jag känner mig FETT och FUL!, but i got boobs!
g' natt..
famousfairy
Jag skulle ge mkt att vara tillbaka på min gamla normalvikt, 50kg... Men jag vet hur det är, jag kände mig fet på den tiden oxå... Varför undrar jag nu när jag väger 20kg mer... *skratt* Tänk oxå på att brösten väger + att du är svullen nu så det kan vara "låtsasvikt" du ser på vågen... Jag väger alltid mer direkt efter en operation...
Hej Alla "Tuttbruttor"!
måste ju bara berätta det senaste ang min omtalade tejp..
Jag passade på att ringa min kirurg bara för att nämna värken under så att jag kunde släppa det. Han föreslog kompresser ovanpå ärren/plåstren för att lätta lite på trycket. Det hade jag inte tänkt på. Bara att man skulle ja det om man hade bygelbh. Jag testade och det hjälpte LITE. Jag lider helt klart av "Famous syndromet".
Och så tejpen då... Han sa: LÅT DEN SITTA! Om den sitter så bra så låt den vara, renare än det är där under blir det inte....... ÅÅÅÅÅååhh! Jag som kämpat så. Ja, det var bara till att sätta på lite tejp över den som sitter som berget. Det satt två lager från början så den understa har ju blivit lite läckert klibbig. Blir väl lagom att testa om några dagar igen då kanske. Så dumt att jag inte ringde honom innan.. Men som vanligt I-landsproblem.
Jag har inte full koll på er tejpdebatt. Men jag köpte hudfärgad för känslig hud på Apoteket. När jag sa det till kirurgen på mitt återbesök sa han att han hade en mkt bättre.. Jag fick då en 3M Micropore, hudfärgad och jättesmal. Jag skulle bara sätta en liten liten bit precis över ärret.
Otroligt! Trodde jag skulle vara mer tejpad än så. Vet inte om denna tejp var ett tips för er eller om ni har full koll.
Kramar till Er!
Famous:
Har du lust att berätta lite var/vad du har dansat tidigare? Vore jättekul att höra!! Själv fick jag glädjen att studsa runt som gogo-dansare på 90-talet. Underbart att få betalt för det roligaste jag visste, att dansa och att få se olika städer. Men jag var ju en glad amatör. Förstår att du måste vara skolad!
Nu är jag på skrivarstigen!
Det är ju som så att vi tjejer som är med på Mylava tänker träffas i augusti.
Min fråga är om ni som håller till här har lust att ses någon kväll?
Vore så kul att sitta ner och ta en drink och bara få träffas!
Nu utgår jag ifrån att ses i Sthlm och då kan kanske inte alla vara med, men vad säger ni?
KRAM
nej.. är det sant, träffas!? gud så kul... ska vi har "rosa band" på oss eller nåt, eller träffas vis ett bord för "tråd 5 sällskapet"!?
Nyfnicken,
jag köpte också hudfärgade, det var scanpore, med det var Akademikliniken som skickade hem mig efter första tejp byten, när jag tog bort stygene en vecka efter op med just, M3 hudfärgad. den är såååå snäll.