Inlägg från: Nyfniken |Visa alla inlägg
  • Nyfniken

Bröstförstoring (5)

Hjälp!
    Jag fick ett tips här på bröllopstorget om en hemsida som heter Skönhetsoperationer eller liknande.
    Jag har loggat in mig där under ett par veckors tid, men nu får jag inte upp sidan.
    Är det någon som har den rätta adressen?
    Jag har nämligen alltid gått in via mitt svarsmejl jag fick från dem när jag "skrev in mig".
    Sidan är fantastisk och jag vill inte vara utan den nu när jag snart ska operera mig..
    HJÄLP!

• Nyfniken

Hej Alla! Nyfniken här, alias Pamela på Plasticsurgerys sida. Eftersom det inte går att gå in där så får jag ge mig in i er värld här i stället.

Oj, vad jag har läst! Jag har följt Rat, Famousfairy, Pickolina, Nancy Pancy, Ystersyster och alla er andra.
    Någon av alla är ju "Lilla snigel" på Plasticsurgery, vi har ja "talats vid där...

Nåväl. Tisdagen den 4/7 är det min tur.
    Ca 375cc koksalt under muskeln på Plastikkirurggruppen, kirurg Lennart Blomqvist.
    Jag är en tjej som många uppfattar som stark och lite hård. Men de som lär känna mig vet att jag är otroligt känslig och snäll . Därför vet jag att det kan finnas en stor "nojja-risk" för mig efter operationen.
    Era inlägg är därför jättenyttiga att läsa.

Rat: Håller tummen för att du ska bli bra!

Famousfair: Att du inte får problem.

Nancy Pancy: Att du snarast kommer över din ångest. Har du läst på Qvinna.info? Säkert..

Kram och med all säkerhet, på återhörande!

• Nyfniken

Bröstkaramellen och Tärnansara, var köper man era omtalade Svegmark?

Jag har blivit rekomenderad Stay in place med blixtlås fram, men det kan ju vara trevligt att variera sig lite.
    Ett I-landsproblem kommer ju att bli att inte kunna ha sina efterlängtade linnen och klänningar nu i värmen utan alltid en käck sportbh.
    Tur att det inte finns krig och fattigdom i världen utan bara såna här viktiga problem..

• Meddelande borttaget
  • Nyfniken

Tärnansara:
    Tackar!
    Är du möjligtvis någon av dem som jag "pratat" med på Plastic..?

• Nyfniken

Pamela här!!
    Minns inte riktigt, men har vi haft kontakt där?
    Jag har blivit helt hjärntvättat av att läsa alla inlägg, och nu är jag tjatig, men jag saknar verkligen den sidan. Tycker om att se bilder på de jag "pratar" med. Även om det inte är ett ansikte så kan det vara en symbol..
    Nu kan jag ha HELT fel, men var det du som vann "månadens brudpar" el liknande?
    Kram

• Nyfniken

Nu e jag sur..

Jag skrev ett långt inlägg med bla försök till goda råd till Nancy Pancy. Det plockades bort av "filtret" eller vad det nu kallas. Det var ingen reklam eller elakt med alls. Bara tips (farligt ord?).
    De skrev att de snart skulle läsa inlägget och om det inte var reklam med så skulle de lägga in det.. När då?
    Jag ville ju att Nancy Pancy skulle få läsa det..
    Tur att jag är begåvad med tålamod..

• Nyfniken

Nancy Pancy & Pickolina: Jag var väl lite för våldsam när jag tipsade om att Nancy Pancy kanske skulle avreagera sig genom att sp*rka någon på smalbenet . Eller vräka i sig jordgubbar eller shoppa nåt snyggt på nätet.

Nancy Pancy: Deppighet efteråt är ju inte alls ovanligt, försök tänka att det du känner nu är fullt naturligt. Skönt att du redan nu känner dig lite bättre!

Kram

• Nyfniken

impossible_girl :
    Var det inte du som är lilla snigel på Plastic?
    Det var du som sa att jag kommer att klara detta även om jag precis blivit singel och inte kommer ha någon hjälp av honom?!

Skönt att du verkar må så bra!

En bekant till mig opererade sig hos Lennart på Plastikkirurggruppen, precis som jag ska göra. Hon fick bara "lite träningsvärk" :-O, hoppas jag har samma tur..
    Kram

• Nyfniken

Tärnansara:

Nope, det kände jag inte igen heller .
    Men nu har jag hittat er alla här och det är skönt!

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)