Inlägg från: Nyfniken |Visa alla inlägg
  • Nyfniken

Bröstförstoring (5)

Hej Tjejor!
    LÄser allt ni skriver varje dag och det är så kul att följa er. Själv håller jag mig mest på mylavas sida, känns mer personligt när jag kan se bilder på alla (de flesta, önskar att ni alla var där!!

Pickolina: Saknar dig!! Knäppt, när man inte ens träffats, men du känns så trygg.

Om 8 dagar smäller det!! Då är det min tur. Kom in och hälsa på mig på mylava. Pamela heter jag där!

Kraam

• Nyfniken

Rat:

Nu håller vi tummarna för varandra idag.

Hoppas allt löser sig för Dig!!

KRAAM

• Nyfniken

Ett litet hej från en svullen Nyfniken!

Rat: Vad skönt att det fortfarande finns hopp för ditt bröst!!

Det har gått bra för mig, men har ju precis så ont som jag trodde jag skulle ha. Känns som någon har slagit med slägga rakt på brösten..
    400cc blev det och de är inte särskilt tjusiga (formen) men det kommer att bli som jag önskat lovade kirurgen.

Min tränare ska få en stor puss av mig när jag ser honom nästa gång, för OJ vad jag har användning av mag, arm och ben muskler. Tänker på Famous fantastiska tips varje gång jag ska komma upp ur sängen oxå.

Ha det gott tjejer jag ska gå in i min dvala igen..

Kramar

• Nyfniken

Hej Tjejor!

Tack för alla hälsningar!! Nu e jag inne på dag 4 och ska redan nu på efterkontroll. Kirurgen går på semester sen. Han svarar dock på nallen dygnet runt ändå. Idag ska jag få instruktioner om massagen (jag har ju släta koksalt). Jag gråter nästan bara jag tänker på det. Hur ont kommer inte det att göra??
    Annars är det upp och ner. Klarar att lyfta armar och mjölkpaket, tvätta håret däremot där går gränsen. Fick bli en stram tofs med 2dl hårspray.

Jaha, klänning på och jag ser ingen skillnad mot när jag tidigare hade vadderad bh, men nu är det i alla fall: What you see is what you get!

Formen ska jag fråga Lennart (kirurgen) om för tredje gången. Så att de verkligen blir som han sagt. Svullnad och att de inte sjunkit ner, det vet jag ju tar upp till 6 mån. Men nu får jag inte riktigt kläm på hur de kommer att bli..

Ha en toppendag!

Kramar

• Nyfniken

Weeahhh!!

Kom till min underbare Kirurg Lennart. Visade min Swegmark 80D. Han sa åh vilken bra bh! Fattar ni tjejer vilka bra tips ni ger??
    Just nu är den lite lös längst fram nid bröstvårtorna, men det kommer att fyllas ut snart. Jag är en D!!!!! Så glad. Dessutom sa han att han hade inte kunnat lägga i mer för jag är för smal över bröstkorgen. Underbart. Ser så naturligt ut, som om jag har fantastiska gener helt enkelt. PRECIS SOM JAG VILLE!

Överlevde t om den fruktade massagen. Phu!

Rat: Underbart att du börjar må så bra! Jag LOVAR att jag håller avstånd från allt vad armbågar och ban heter..

Kram på er!

• Nyfniken

Det här med att sitta och sova.. Det har ju varit den enda möjligheten hittills. Men nu tror jag att jag kan ligga ner. Är det bara att gå på känsla, eller har det någon för- eller nackdel?

Kram

• Nyfniken

Tack Pickolina! Vill ju inte göra något som straffar sig senare..
    Har tagit ett par tupplurar på soffan idag, på rygg utan kuddarna som jag inte kommer överens med. Så sköönt! Vore underbart med en hel natts sömn nu.

Jag är så glad över mina bröst. Redan nu sker det förändringar bara på en dag. De kändes som mina från första stund. Slapp de starka värktabletterna redan idag. Otroligt. Lennart Blomqvist på Plastikkirurggrupen är numer min Idol!

Kram på er!!

• Nyfniken

Välkommen tillbaka!

Ta det nu lugnt, men rör på dig så mycket kroppen tillåter. Det hjälper bara läkningen. Drick en massa vatten och sov så fort kroppen vill det! Glöm inte att äta lite också så att du fyller på med energi!

G R A T T I S!

Kramar

• Nyfniken

Det var givetvis riktat till Zemiramis..

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)