• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • bröstkaramellen

Rat:

Jag hänger på Hoppas att alla fortsätter att göra det. Det händer ju tydligen så mycket under det första halvåret så den erfarenheten är det ju underbart att få ta del av!!!

Famousfairy:
    Tänker på dig!

• EnYsterSyster

Flisann

Hej och välkommen hit !

Jag rekommenderar min klinik, Plastikkirurggruppen, Stockholm, dr Gabriella Sellman. Jag tror att det viktigaste är att du hittar en seriös plastikkirurgisk klinik där doktorerna är riktiga plastikkirurger (jo, det finns de som opererar utan att vara det). Sen verkar det finns många läror och mycket tyckande om vad som är bäst och vad som rekommenderas. I sista hand är det du som väljer, men det viktigaste är som sagt att hitta en bra och seriös kirurg som kan se vad som blir bra på dej. Lycka till !

• bröstkaramellen

Saara:

Vart har du opererat dig? Inplantat? Storlek? Alltid kul att få lite mer "kött på benen". Hur mår du nu, efter 4 månader?

Alla ni som opererat er:
    Vad är det allra BÄSTA med att ni gjorde operationen? (Själv funderar jag både kring kläder på, kläder av , bikini, kvinnlighet m.m. m.m.)

Kramis!

• bröstkaramellen

En liten fråga till....

Jag tycker att "sillisar" är jättesnyggt och vet att min kära sambo är med på noterna. Men - är det någon som har någon erfarenhet av hur grabbsen upplever dem. Låter kanske knäppt men jag undrar faktiskt! Gillar de dem???

• Jengirl

bröstkaramellen

Jag har faktiskt inte lagt märke till om grabbsen gillar dom, går ju inte och skyltar med att jag har silikon bröst direkt. Jag gjorde detta enbart för min skull, sen struntar jag blanka fan i om killar tycker det är snyggt eller ej!

• bröstkaramellen

Jengirl:

OK, menade väl egentligen om ni som har SAMBO/POJKVÄN har fått positiva reaktioner. Men allt är ju en tolkningsfråga...

• bröstkaramellen

Jengirl:

Jag menar INTE att jag vill skylta med mina heller, det har jag tydligt klargjort innan. Men eftersom jag är lite nervös för hur det ska bli så skulle lite feedback på det området kännas skönt. Handen på hjärtat - jag hoppas min sambo sen jättelänge kommer att tycka att jag blir fin.

• famousfairy

HEJ! få jag också vara med!?
    rat.. du o jag borde vara i samma sits nu men efetrsom du nu ligger 2 veckor förre mig så suga jag åt mig allt du säga!
    Bröstkaramellan.. Jag frågade min "flamma" i usa han sa "I'm more of a , but if it makes you feel better then it's none of my business"
    Det gillade jag och uppskatter det
    I alla fall mina nya bröst ska vara MINA ..
    bara de är inte för stora!!! oh god 3 dyas to go. Jag är mer nervös nu än jag var innan den 3 april när det skulle ha blivit av.. Big hugs to all!!

• famousfairy

Jengirl..
    med barn.. underbart.. grattis.
    Du hade anatomiska, rätt? under, rätt? ok hur mycket av volumen av implantantet "försvann" förstår du var jag menar?
    Flisan..
    Kliniker.. jag har hört bra om Plastikkirurg gruppen, Viktoriakliniken, och Akademikliniken. känner nån som gick till Kirurgcentrum.. hon var nöjd..
    men i slut ändan, det är bara du som kan avgöra det. Jag har valt att betala dyrt men försakring mm. jag tror att det är värt det..

• Nancy pancy

Hej alla glada!

Har någon hört om Sophiahemmet är bra?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)