Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Hej alla
Ni som skriver att ni gärna ser att "de blir lite mjukare" - är det bara ni med gelehallon som önskar det? Även om man läser tråden tillbaks så är minnet kort .
Bara en liten fundering såhär på kvällskvisten.
Och famousfairy:
Än en gång - lycka till!!
Vioola
Jag har gelehallon (cohesive 1) och är opererad på Kosmetisk Kirurgi. De använder sig av både Mentors och Nagors gelehallon.
Aha, så kosmetisk kirurgi i stockholm använder inte heller gélehallon?
Enystersyster.
Kul!!! att du hitta en bikini o är nöjd.Visst är man skitsnygg hahaha.
Jag har oxå köpt några halsterneck men har fått sy in dem i ryggen.
Lie lustigt att köpa 36 i byxor 42 eller 44 i bh.Men snyggt blir det.
Läste många sidor här nu det var någon som frågade om bodypump.Jag tränade efter 8v. men hade lite vikt när det var bröstmuskelövning.Du känner precis vad du inte kan göra.Har mina ärr under armhålan ,men min läkare sa att efter 2 mån finns det inget du inte kan göra tvärtom så ska man använda bröstmuskeln för att vänja den vid sitt nya läge.
Att göra det som känns skumt istället för att låta bli just för att vänja muskeln.
Efter ett par månader var jag uppe på samma vikt vid träningen igen.
Hej
Ok, till mig sa de att de inte kommer använda sig av geléhallon... Va skumt! Konstigt att de inte sa till mig att de skulle få mentor.
Men men, nu är det ju redan gjort, fast nu har jag PIP-implantat. Jättemjuka och de har aldrig varit hårda någonsin som vissa upplever, jättemjuka sen start ;).
KKAB utför alla sina operationer i falköping iaf, bara konsultatiopn i storstäderna. Fast det kanske med har ändrats nu hihi.
Kramisar
Vioola
Nä allt har inte ändrats, de utför fortfarande sina operationer i Falköping endast. Jag visste inte heller att de hade Mentor förrän jag pratade med en tjej som hade opererat in Mentor där, men å andra sidan så var det ganska nyligen.
Vad är PIP-implantat?
Hej hej
Annelie23
Poly Implants Protheses, geléhallon ett annat märke bara. De använde sig inte utav Mcghan för att de anses lite hårdare än mentor och PIP. Mentor använde de sig inte utav eftersom det förekommit veckbildning hos dem.
Vet bara att mina inte "får"/behöver bli mjukare nu hihi.
Är du nöjd me dina boobies då?
Kramisar
Toot. Operation sker i Falköping och min läkare var Lettefors. Mina inlägg kommer från Mentor, 325 cc. Det har redan kommit massor med inlägg om Kosmetisk Kirurgi så fråga om det är något som du inte har fått svar på.
ska åka om en timme, hittade en knöl igår..
verkar som det är på samma ställe som ett par år sedan, då det var bara en cysta/fett knöl.
måsta nog säga nåt eller hur..
Fann jag bli aldrig opererade!!
gode gud varför??
Hej, är det inte flera av er här inne som har 215cc? Har för mig att jag läst det... Ingen som svarade på mitt förgående mess så jag skriver igen. Är somsagt lite nervös för att det ska bli för stort. Jag ska ha anatomiska geléhallon bakom bröstmuskeln, alternativen är 215cc el 170cc. Är det någon större skillnad egentligen? Ingen som möjligtvis har bilder... Tack på förhand!