• Diablo

Bröstförstoring (5)

Jag fick också finnar. Tvättade noga varje morgon och kväll och återfuktade, med samma rengöring och hudkräm som jag har till ansiktet (den är verkligen toppen). Det försvann efter ca 4 veckor.

• Diablo

Rat. Mary Kay. Super bra är det. Rätt bra priser om man köper från USA, dyrt i Sverige. Men jag kan varmt rekomendera dessa.

• Diablo

Jag hade samma önskemål som dig (Nancy Pancy), förutom strl. Jag blev rek på kliniken att ta runda implantat. Då skulle de hamna lite närmre kroppen, än om jag skulle ta high profile. Då skulle de bli lite toppigare.

Jag kan bara säga att jag är nöjd med mina (förutom strl, ånger att jag inte tog lite större. Valde 325 cc). Vet man inte att de är op så tror jag inte man märker det. De är väldigt naturliga.

Opererade mig på Kosmetisk Kirurgi. Kostnad 33 500 kr (eller var det 34 500 kr), har redan glömt.

• Diablo

Jag har känt en brännande smärta som stundtals hugger till lite i ffa det vänstra bröstet de senaste 14 dagarna. Jag tycker att smärtan faktiskt tilltar och inte riktigt vill ge med sig. Är det någon här som upplevt det samma?

• Diablo

Det är precis 8 veckor imorgon.

• Diablo

Toot. Operation sker i Falköping och min läkare var Lettefors. Mina inlägg kommer från Mentor, 325 cc. Det har redan kommit massor med inlägg om Kosmetisk Kirurgi så fråga om det är något som du inte har fått svar på.

• Diablo

Vad 17 ska jag göra!! Är så himla missnöjd med storleken. Känner mig helt manisk om jag ska vara ärlig. Tittar hela tiden på andra och tycker att de ser bättre ut osv. Ångrar mig att jag inte valde större. Egentligen så är brösten fina! Lagomt toppiga och runda, lagoma till min kropp. Men ändå är jag inte nöjd. Tror jag håller på att blir lite knäpp.

Tycker att jag fick för lite vägledning av sköterska och kanske även kirurgen. Kändes som om beslutet skulle tas alldeles för fort. Sköterskan ville absolut inte prata om någon storlek och kirurgen fick jag kanske 10-15 minuter med på operationsdagen. Kan man klaga på något sådant?

• Diablo

Jag lade in 320cc. Runda silikon från Mentor. Gick från knapp 75 A till vad jag kan se en normal 75C. Mäter jag över bröstet är det 96 cm. Som enligt triumph bör vara en E?!?

Jag tycker ju att dom är fina. Ser inte direkt fejkade ut. Men jag kan inte förstå varför jag våndas så, och tycker att det inte blev bra (storleksmässigt).

• Diablo

Tackar algit. Jag försöker verkligen att acceptera och tycka att dom blev bra. Men efter en stund ballar jag ur. Tänker att jag vill göra om dom osv. Hoppas nästan att jag ska få kapselbilding så jag kan byta (hemska tanke att önska det).

jag tycker för det mesta att jag är en förnuftig person, men nu tvivlar jag på att jag är riktigt klok i huvudet.

Min önskan var ju aldrig att få STORA bröst, utan normala (vad nu det är). Men jag får känslan av att jag inte riktigt begrep hur stora eller små bröst är i verkligheten.

• Diablo

Oj vad många som skrivit. Vad kul det är med denna sida = ).

Jag vet 96 cm över brösten och 75 under, Men ändå har jag "bara" en C (inte E). Jag vet att jag har en bredbröstbrygga om det kanske är det som drar iväg måtet. För enligt alla tabeller ska jag ha en större kupa, men det fyller jag inte ut.

Jag opererades den 20 februari. Så det har väl gått 10 veckor sen ungefär.

• Diablo

Lite uppdatering = ). Har ju varit lite ner över storleken.

Jag var på 2 månaders koll i fredags. Och det var en positiv erfarenhet. Fick se före och efter bilder, då såg jag faktiskt att det är stor skillnad. Och vad fina de har blivit! Sköterskan utbrast helt spontant (innan jag talade om att jag var lite depp) oj det var de finaste jag sett på länge. Ärren var superfina, syns nästan inte och det har bara gått 10 veckor.

Vi pratade länge och väl om alla känslor som jag har haft. Så det känns mycket bättre nu. Visst jag kunde ha tagit en större storlek, men de passar perfekt till mig då jag är rätt liten. Så jag tror att jag är rätt nöjd ändå.

• Diablo

Ett tips för er som vill ligga på mage. Inte direkt efter op utan 4-5 v efter (om ni klarar av det). Jag lägger en kudde under ena axeln och så får den fortsätta in mot brösten, så en del av kudden hamnar mellan brösten. Den delen som blir precis mellan brösten fluffar jag till så den blir lite högre, då kommer man upp lite och får bort lite tyngd.

• Diablo

Ivan opererade mig. Kan säga att jag fick bra kontakt med honom. Var nervös att möta en sådan farbror som i extreme makeover, men han är jättegullig. Och jag är nöjd med resultatet. Formen är super, storleken har jag ju skrivit om (önskar att jag tog en strl större). Men där börjar jag gilla läget, lixom. Ärren är super fina (men det beror kanske mer på mig och hur jag läker), de syns knappt och det har bara gått 11 v.

• Diablo

Jag gick från knapp 75A till full 75C, lade in 325 cc. Ångrar att jag inte valde 375 el 400 istället.

• Diablo

Bridiz:

Jag hade sparat ca 18000 kr som egentligen skulle gå till en ny häst, då den jag har i dag pensioneras. Tänkte att han är bara 12 år och fungerar säkert i 6 år till, därmed har jag 6 år på mig att spara upp lite kapital igen. Resterande 16000 kr tog jag lån på.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)