• vioola

Bröstförstoring (5)

Hallå hallå

Jag hade "ca" 75A å jag la in runda geléhallon strl 330cc hög profil. Det som passar bäst på mig nu är 70dd eller en mindre 75d.

Alldeles för stort tycker jag, skulle absolut räckt med 75C nu i efterhand hehe. Nu är jag 174.5 cm lång iofs men på er kortare lär det se ännu större ut.

Hellre lägga in "lagom" och använda bh efter tillfälle. Men alla tycker ju olika, ville bara dela me mig vad jag tycker ;).

Kramisar

• vioola

Hallå hallå

Skälet till att Kosmetisk kirurgi AB i Falköping är billigare är ju i första hand att de inte använder sig utav geléhallon, utan trögflytande silikon och koksalt. Kan ju ha ändrats nu, men så var det i november iaf. Jag var tänkt att operera mig där men ändrade mig pga att jag ville ha hallon. Annars finns det jättemånga som har hur fått hur fina resultat som helst som opat sig där, kolla plasticsurgery.mylava.net.

Ett av skälen till att du inte ska lyfta tungt förresten är att du påfrestar ärren (iaf när du har snitten under brösten).

Kramisar

• vioola

Hej

Ok, till mig sa de att de inte kommer använda sig av geléhallon... Va skumt! Konstigt att de inte sa till mig att de skulle få mentor.

Men men, nu är det ju redan gjort, fast nu har jag PIP-implantat. Jättemjuka och de har aldrig varit hårda någonsin som vissa upplever, jättemjuka sen start ;).

KKAB utför alla sina operationer i falköping iaf, bara konsultatiopn i storstäderna. Fast det kanske med har ändrats nu hihi.

Kramisar

• vioola

Hej hej

Annelie23

Poly Implants Protheses, geléhallon ett annat märke bara. De använde sig inte utav Mcghan för att de anses lite hårdare än mentor och PIP. Mentor använde de sig inte utav eftersom det förekommit veckbildning hos dem.

Vet bara att mina inte "får"/behöver bli mjukare nu hihi.

Är du nöjd me dina boobies då?

Kramisar

• vioola

Hejsan

Anneli23

Men det måste ju ha varit en positiv överraskning iaf, om du nu inte ville ha flytande då förstås ;).

Jag la in 330cc, aningen för stora tycker jag. Har nu "liten" 70DD el "liten"75D. Men ska börja träna å ändra mina kostvanor snart är det tänkt, då kanske jag går ner lite i vikt å brösten hänger med ;).

Hur mycket la du in då?

Kramis

• vioola

Hallå på er

Diablo

Shit, 96 cm över brösten å du tycker de är små...? Jag har själv 89 cm över å 73,5 cm under under å har D-DD kupa.

Titta runt i din omgivning, bland vänner, på jobbet/i skolan, familj. Hur många har så stora bröst som du har? Jag läser på ett universitet (ca 13000 studenter) och jag brukar spana runt och det är INTE många som har tex en D-kupa.

Och om du ligger på E, har du väldigt stora bröst, så är det! Inte lagom, utan stora till din kropp. Smak är en helt annan sak. Nog du som blivit väldigt "blind".

Å innan någon misstolkar (vilket har blivit väldigt vanligt på den här tråden nu för tiden) så tycker även jag att det kan vara snyggt med stora bröst...

Kramisar

• vioola

Hejsan

south beach

Jag är 174.5 cm å väger ca 63 kg. Mäter 73,5 cm under å 89 cm över brösten nu. Ja hade ca 75A å la in 330 cc och fick en liten D.

Många mått där ;). Men jag önskar ibland att jag gjort som du å valt 300cc istället, det skulle räckt gott å väl.

Kramis

• vioola

Hejsan

Nancy pancy

Jag provade med 3 dl ris, valde 330cc å tycker nog det blev aningen större med implantatet än ristestet. Stämmer rätt bra med andra ord, för min del iaf.

Kramis

• vioola

Hejsan

Nancy pancy

Det är nästan inte någon (jag vet ingen) som bara går upp en storlek på hela 300cc. Gå in å titta på plasticsurgery.mylava.net. Finns nu över 800 medlemmar, även om alla inte opererats sig då förstås... Men du kan se bilder och jämföra förebilder med dina. Lättare att se vad just dina förutsättningar är. Ett litet tips bara ;).

Och så vill jag bara säga att min kirurg hade aldrig hört talas om att något skulle "försvinna". Alla kirurger håller alltså inte med om den saken.

Kram på er därute i värmen

• vioola

Hej

Nancy, ja tycker inte du ska oroa dig ett dugg. Jag tycker det låter helt otroligt att kirurgen kan rekommendera dig så mycket som 300 cc för att "bara" gå upp en storlek. Det finns tjejer inne på plastic som valt 120cc och 200 cc och de har gått upp 1-2 storlekar och de har fått sina operationer av landstinget. Men det är ju ändå ditt val i slutändan. Å ja tror nog du väljer rätt.

Kramis

Svar på tråden Bröstförstoring (5)