Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Jag har startat en ny tråd som är till för alla som funderar på att göra en bröstförstoring eller har gjort en.
OBS! De som vill starta debatt om det är rätt eller fel har hamnat fel!
Vad roligt att så många redan skrivit i nya tråden!
Flisann:
Jag rekommenderar Charles Randqvist på Victoriakliniken. Lite dyrare men dom är verkligen jättebra där
Pickolina:
Jag har ju implantaten under muskeln. Försöker att inte oroa mig men det känns ganska jobbigt det mesta just nu
Jengirl:
Har du dina implantat bakom eller framför muskeln?
Jengirl:
Skönt att höra att du har bakom.
Vad roligt att du är gravid. Är det ditt första barn?
Att få barn är det största och bästa i livet! Man visste inte att man var kapabel att älska en annan människa SÅ mycket innan
Famousfairy:
Det kommer att gå bra. kom ihåg att alla reagerar så olika på detta ingrepp. det har verkligen framgått genom att följa alla här. Att det varit så jobbigt för mig beror nog väldigt mycket på min livssituation. Med mannen är det skit men i dag har jag varit ute och gått i det underbara vårvädret. Hoppas bara jag slipper ifrån komplikationer så ska jag nog repa mig så småningom
*KRAM*
EnYsterSyster
Förlåt om jag tjatar men har dina mjuknat mycket? Svårt att beskriva HUR mycket kanske
Annamaj
Jag opererades 5/4 och de har inte mjuknat tycker jag. Har haft jätteont men det har lättat. Det är bra att försöka röra sig och promenera etc. för att påskynda läkningen men det vet du säkert redan.
Jag kan verkligen inte säga att jag känner mig redo för att börja jobba i morgon vilket jag ska. Hu vad läskigt det känns.
EnYsterSyster
HEJA DIG!!!!
Jag har faktiskt berättat för två av mina närmaste arbets kamrater nu. Ska börja jobba i morgon och vill att dom ska förstå varför jag inte kan lyfta tungt etc. Sen är dom så himla oppsarvanta och jag vill inte att det snackas om mig utan med mig. Vi har ganska nära relationer till varandra och jag känner att jag inte orkar smussla för dom. Men fler tänker jag inte berätta för. så det så. Tycker inte andra har med det här att göra
Algit
Du är inte negativ, du upplyser oss ju bara om läget. Det är jättebra, så vi vet.
Tack snälla du för att du hänger kvar här och upplyser oss nykomlingar om vad som gäller.
Annelie23, Åhsa och Diablo:
Jag har också fått finnar eller mer som kvisslor. Huden kändes väldigt utsträckt där första dagarna. vad konstigt med en sån reaktion, men kroppen är ett mysterium.
Diablo, vad använder du för fantastiska produkter om man får fråga? Blir lite nyfiken
I dag har jag varit och jobbat för första gången sen operationen (11 dagar sen).
På vägen till jobbet drabbades jag av en krftig allergisk reaktion. Blev ILLRÖD OCH BRÄNNHET i hela ansiktet. Fick komma in först av alla på vårdcentralen. kan vara pennecillinet fick jag veta.Reaktionen kan komma i efterhand tydligen. Fick massa kortison och andra tabletter och sen kunde jag åka till jobbet.
Lite läskigt var det med alla barnen som kom springande mot mig och skulle kramas när jag kom, det blev lite stelare kramar än vanligt
Personalen verkade inte märka nåt, förutom dom två jag berättat för. Tur att jag har ett jobb där alla är så upptagna med sig och sitt. Hade klätt mig dagen till ära i svart top innerst på kroppen och öppet fladdrande omlott skjorta ovanpå. Skulle nog kunnat fått plats med bowlingklot där under
Känns skönt att den första dagen på jobbet är överstökad och VÄLDIGT skönt att komma hemifrån allt bråk och tjafs som varit hela helgen. Jag känner mindre "glapp-känsla" och har mindre ont för varje dag som går.
KRAM alla fantastiska vänner!
Kära Famousfairy
Du är inte ensam. Du har oss här och vi hejar på dig. jag tror du kommer bli jättenöjd när det väl är gjort. men det är nog bra att vara lite förberedd på att man kan må lite upp och ner känslomässigt också. Hoppas du inte har någon jobbig relation som förvärrar det hela bara. men man kan nog må lite extra psykiskt dåligt ändå. Många verkar ju bara må toppen och skuttar omkring direkt efter operationen som värsta kaninerna
Hur som helst går det lättare och lättare ju längre tiden går. Jag förstår dig så innerligt när det gäller din osäkerhet inför storleken, men om du känner dig ganska nöjd med storleken på dina "ris
-implantat" tror jag det är rätt storlek för dig. när jag hade samma mängd ris i min akände jag mig inte nöjd, tyckte det kändes för stort på mig men nu har jag ju det i alla fall (245MM) och det kommer nog bli bra när dom sjunker lite till och jag har vant mig.*KRAM*