• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

skratt
    du, jag har ont. ibland undra jag om jag behöver dexofen fortfarande jag vill inte bli beroende,.. jag ändrade mitt liv ett tag sen och dricka inte eller nåt längre,
    Men jag vet att jag fick medicinen av en anledning och jag ska ta de lika många dager som mina antibiotiker och varje 6. timme. sen kanske jag trappa ned till en halv eller nåt.

Gud, det är så underbart att ni finns KRAM

• Rat

Famousfairy: Jag slutade med dexofen 2 dagar tidigare än jag "skulle". Ville hellre känna vilka rörelser jag skulle undvika. Är också rädd för att bli beroende. Äter sömntabletter. Det får räcka

• algit

Rat:
    Det gör ont men det blir sakta bättre så kände jag att varje dag kändes något lite bättre sakat sakta.
    Och det är ju inte konstigt det är ändå ett stort ingrepp på kroppen klart att den protesterar.Klart att det är ömt.
    Som jag skrivit innan det är en lång process, det är bara att ställa in sig på det.
    Jag hade ont ett par månader inte jätte ont men öm o det kändes inte bra vid häftiga rörelser.
    Gick mycket upp o ner en vecka bra nästa vecka värre.
    Så det är bara att bita ihop.
    Gå o handla en snygg top eller bh så känns det bättre det gjorde jag hela tiden hahahaha.

• heather

rat, det är inte konstigt att du är orolig, särskilt då du genomgått en akut operation tidigare, det hade jag också varit.

famousfairy, du är klok du. känn efter vad kroppen säger och ta det lugnt istället.

starka tjejer!

• pickolina

Rat.. Nu minns inte jag alls hur det var efter min bröstoperation men jag gjorde en fettsugning för 5mån sedan och jag kan säga att jag hade ont ett bra tag och var ordentligt öm länge..och då pratar jag om månader... Det tar tid för kroppen att läka. Ta det bara lugnt och oroa dig inte, det är helt naturligt!

• famousfairy

i like them so much i want to cuddle them!
    night night

• Åhsa

Yaia:
    jag mådde illa en kort stund och var väldigt yr. kunde inte gå själv till toaletten utan fick hjälp av en sköterska. Det jobbigaste var att det kändes som en elefant hade satt sig på mitt bröst. men det går ju över när man får medicin.

jag var borta från skolan i ca två veckor...tappade mycket styrka, orkade inte göra någonting... och jag var borta från jobbet som servitris i 3 och en halv vecka. det gick bra att jobba, men det känns lite när man lyfter med armarna framför sig om du förstår vad jag menar....att lyfta rätt upp gick bra, men inte att sträcka ut armarna..det gör inte så ont, men muskeln nyper tag i implantatet känns det som, vilket är väldigt obehagligt.

nu har det snart gått en månad sen min op, och det känns bättre och bättre för varje dag som går! hoppas det håller i sig..

verkar vara jätteguliga tjejer härinne, kram till er alla!

• jejan

Hej mina bröstvänner. Nu har det gått 19 dagar sedan min operation. 11 dagar sedan jag tog stygnen. Lyckades idag ta bort tejpen och tvätta utan att känna mig svimfärdig. Jag kände då att jag kände "tråden" på kanten av stygnen. Opererades på Ak, när de "tog stygnen" klippte de bara kanterna och sen skulle det "ordna sig". Antar att kroppen löser upp tråden eller något. Någon som har någon erfarenhet av detta och vet hur länge tråden kommer att "sticka ut"? Kramar

• Rat

Jejan:
    Då ligger vi lika till. 20 dagar för mig idag! (om man räknar första dagen efter operationsdagen)Skönt att svimmningskänslorna avtagit för dig Kram

• jejan

Rat:
    Weey, opererades du också 6/4? Bra att ha någon samtidigt att prata med. Var, vilka, storlek? Känns allt bra nu? Hur är dina stygn? Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)