Bröstförstoring (5)
anneli23: jag har också fått finnar mellan brösten! opererades för tre veckor sen, och de började komma efter bara bågra dagar...när fick du dina?
anneli23: jag har också fått finnar mellan brösten! opererades för tre veckor sen, och de började komma efter bara bågra dagar...när fick du dina?
mina bröstvårtor är också överkänsliga...kan knappt ha kläder på mig, vilket är lite jobbigt speciellt när jag klär på mig. men jag tror att det går över.
en konstig grej är att om jag fryser, vilket gör skitont, så blir bara halva vårtan styv! ;) lite kul men mysko...nån annan som upplevt det?
Anneli23; skönt att veta det där om finnarna, då är det inget konstigt alltså!
jag tror man måste ge det här lite tid, det är trots allt ett stort ingrepp. för mig har det gått 3,5 veckor!
Rat: gör det ont att lyfta? känns det mycket efteråt?
kram till alla
Yaia:
jag mådde illa en kort stund och var väldigt yr. kunde inte gå själv till toaletten utan fick hjälp av en sköterska. Det jobbigaste var att det kändes som en elefant hade satt sig på mitt bröst. men det går ju över när man får medicin.
jag var borta från skolan i ca två veckor...tappade mycket styrka, orkade inte göra någonting... och jag var borta från jobbet som servitris i 3 och en halv vecka. det gick bra att jobba, men det känns lite när man lyfter med armarna framför sig om du förstår vad jag menar....att lyfta rätt upp gick bra, men inte att sträcka ut armarna..det gör inte så ont, men muskeln nyper tag i implantatet känns det som, vilket är väldigt obehagligt.
nu har det snart gått en månad sen min op, och det känns bättre och bättre för varje dag som går! hoppas det håller i sig..
verkar vara jätteguliga tjejer härinne, kram till er alla!
Rat: jag har molande värk i mitt högra bröst, det känns inte hela tiden, speciellt inte om jag har behå.... ibland känns det som knivar, ibland känns det bara molande. konstigt, men jag tror inte det är farligt. Min kirurg sa till mig att jag kommer ha massa konstiga känslor i brösten eftersom nervtrådarna tar sin lilla tid att hitta tillbaka...sen läker inte bröstvävnaden förrän efter 6 månader.
förstår att du är orolig, och jag hoppas vrkligen inte att det är något. självklart ska du ringa kirurgen så fort de öppnar efter helgen för att få svar. men jag tror att det är helt naturligt..
glappkänslan vi skrev om förut har jag kvar, men den minskar för varje dag som går.
sköt om dig och dina bröst, det ordnar sig ska du se...
kram