Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
En till som gjort operation.... Känns längesen nu! Gjorde mina i Falköping, någon mer som har gjort eller ska göra där?
hej Rat... och alla gamla som nya..
Precis en vecka nu..dag 8- Gick en promenade runt där jag bor. 1.30tim. det räcker. Ungefär en gång per dag få jag jätte ont i såren, tror att det är bh'n som trycker på dom, eller knuggga lite när man är upo röra på sig. Jo ha försöky börja göra några enkla övningar, för att få igång benen och mina armar.
Behöver tabletter fortfarande men det har ju bara gått en vecka!!!
Rat: Du ska absolut inte känna dig obekväm för att ringa och fråga dem saker, det är deras skyldighet att svara på ALLA dina frågor. Så så fort du känner dig orolig över något tycker jag inte du ska tveka att fråga dem. Du kan ju t o m hjälpa andra efteråt som blir varnade för hårda smällar pga att du har legat på och frågat så mkt. Trots allt har du lagt ner ett antal tusen på dina bröst och den kostnaden täcker inte bara implantaten och operationen utan även din frågor efteråt. Kram
till er som är på gång..
kolla bilder av bröst för och efter, få en uppfattning på hur DU vill se ut. Prova öka din storlek gradvis under kläder.. och lämna det upp till kirurgen att ge dig en idé om implantat innan du ge dig in på storleks jungeln.Fråga om du kan prova 3 storleker.. för lite, ok och för stort.
Tänk om du vill hellare vara lite för stort eller lite för liten.
Rat.. tänker på dig och TACK alla ni som ha kommit med så bra råd som vi alla kan ta del av..
jejan:
Jag tänker också så men vill helst prata med Charles själv och vet att han är jätte upptagen just nu med läkare från USA. Tänkte försöka avvakta till nästa vecka och se hur det känns då. Har säkert hunnit samla på mig fler frågor till dess också.
Tänkte bara höra med alla er som opererats; Hade ni ont efter tre veckor? Vill bara veta vad som är någorlunda "normalt". Jag brukar vara ganska smärttålig men det gör rejält ont emellanåt, speciellt i högra fortf
famousfairy:
Heja dig!
Tine J:
Du har verkligen rätt i det du säger. Tack! Jag vet att om jag inte skulle göra det här så skulle jag grubbla ihjäl mig och ångra mig otroligt mycket.
Jag längtar supermycket efter operationen nu! Ska bli kul att glänsa på beachen i sommar!
Vet någon hur fort man kan åka utomlands för att sola och bada. Jag ska nämligen till Grekland den sista juli och min operation är i början på juni?
Hej..
det här kanske låta lite självupptagen jämnfört med våra kära syster Rat, men..
Hur länge hade ni svullen mage?
ok jag har inte rört på mig på en vecka men min mage är som min mammas! midjan har blivit jätte högt upp den liksom sticka bara ut som jag var gravid!
Det är jätte svårt att dra in..
några tips?
Rat
Vad tråkigt att höra om dina problem. Hoppas det löser sig. Jag op den 7/4. Jag får ont om jag gör häftiga rörelser. Annars har jag inte precis ont, men jag har fruktansvärt ont i bröstvårtorna (känns som de brinner). Jag har fortfarande väldigt hårda bröst och det ena är fortfarande rätt svullet.
famousfairy
Min mage var svullen ca 10 dagar innan den började lägga sig.
Famousfairy:
Det kommer försvinna men det tar lite tid. kan fortf. få lite svullen mage emellanåt (efter tre veckor)men inte alls som i början
Tack tjejer..
har ni några tips om sport bh'n som gnugga på såren?
det är näsatn värst! det gå inte att avlasta!
MEN DET ÄR BARA EN VECKA !!