Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Rat,
Tack för tipset, det ska jag går o prova på jo, det bli väl tisdag nu!
En sak jag har märkte nu.. de sista 2 dager ha jag inte tagit mina smärtstillande så regelbundet,.. de hjälpa smärten i såen med.
så, jag tror att jag ska be o få flera i fall att.
handlade idag och bar hem, 1 stor colalight, 2 äpplen, 2hekto torkade jordgubbar, lite chocklad o pringles (light!?) Ja kanske 3kilo allt som allt.. Jäddrans!! va det var tungt!!!
nu ska jag ta det lungt.
Kram!!
PS .. rat? om det inte gör ont.. rör på dig!
strek armarna upp, och ut till sidan, vrid på händerna i alla positioner så att det "känns" runt axlarna och in mot bröstmusklarna..
Det är nog bra med dig, men vi vet inte än. så ta det lungt .. som sagt om det "känns" det räcker nog!
Vad tycker ni andra?
Famousfairy
Ont gör det men inte hela tiden som förut. Svårt att veta hur mycket som är bra att röra på sig eftersom det blir bättre när jag tar det VÄLDIGT lungt. det kanske är vila och tålamod som gäller....och jag ska kanske flytta snart. får väl anlita flyttfirma
EN FRÅGA TLL ALLA OPERERADE:
En sak som stör mig MYCKET är att jag känner av implantaten som två hårda klumpar inuti ibland när jag sträcker på mig eller är ute och går. Är det någon annnan som känt så. Kommer det gå över???? Annars blir jag förtvivlad
Ingen arning.. mina är så färska! tycker ändå att de är lite lite mjukare redan.
De är nog min dyraste ägodel och jag tänker ta hand om dom! ifs fick ett par diamant örhänge från mina föräldra i 40 års present. vet inte vad de är värd men pappa sa om du ha ont om pengar sälj dom!!
Mina bröst kan jag inte sälja, eller !? bara om jag gå på gatan!!
förresten vet någon hur mycket "passion" de tåla? och hur länge man ska vänta tills man utsätter de för sånt ;-/
Famousfairy
Du är så rolig ..Jag har också frågat om när de är "klara" för "umgänge", men ingen svarade på det. jag antar att man känner själv när det är dags. Du får nog ge dig till tåls lite kära Famousfairy Själv känner jag mig absolut inte redo än. Fortf. blåmärke (eller gulmärke snarare) under och väldigt ömma
Var har ni andra tagit vägen? Ni har väl inte tappat intresset? Vet att jag är här lite väl ofta just nu men jag behöver ert stöd. Mina tankar kretsar mycket kring mina bröst just nu. Hoppas det känns bättre snart så jag kan börja tänka på annat.
Kram
Rat::? it's just you an me babe!! Vi har ju stött varandra så länge så vi kan gör det lite till!!
Jag har nämligen en,, em vad ska man kalla det för.. flamma? som bo andra siden av Atlanten, som vill att jag hälsa på! men.. det är dyrt nu på sommaren så jag få väl vänta ett par månader.
Jag blev fri från en "pyskopat" för 2 år sen han majlade mig nyss, jag fick hjärtklappning så jag är inte riktigt redo men.. man vet aldrig!
Jag är sååååååå glad att jag gjorde det!!!
hellu...nä jag har iallafall inte gått nånstans, men jag är så nervös nu så jagkan typ nästn inte skriva, op på lör 6/5....så nästa vecka denna tid då e det klart...
försöker att inte tnka så mkt, blir bara mer nervös....
Yaia
bra att du är kvar
Famousfairy:
Ok. Psykopat låter inget vidare. Bäst du reparerar dig ett tag.....annars kanske du stöter på samma sort igen.
Nu ska jag inta ryggläge snart, kan fortf inte ligga som jag vill.....undrar hur länge jag kommer att ha ont? någongång måste det ju ta slut tycker man.
Kram
Rat
Jag känner också implantaten som två hårda klumpar och jag undrar detsamma. Går det över, i så fall när? Jag förstår inte riktigt vad det är som mjuknar framöver, implantaten? Jag har VÄLDIGT lite egen bröstvävnad, så där finns inget som kan mjukna!
Gällande umgänge kan jag säga att mina bröstvårtor är så ömma att de vill inte ha umgänge. Är det någon som vet när det ger med sig?
Rat Famousfairy o Annamaj:
Jag hade "umgänge" ;)dag 12 tror jag... Inte att rekommendera... Det var inte alls särskilt bekvämt. Var ju tvungen att ha BHn på mig hela tiden. O bröstvårtorna ska vi inte prata om... Dag 17 gick det bättre men inte "värt det" om ni förstår vad jag menar... De börjar bli mindre ömma nu, dag 27. Herregud vad fort det går! Använder bara sportbh på dagen o en topp från Åhlens när jag är hemma o på natten. Det var ovänt första natten men sen har jag vant mig! Jag tror att mina bröstvårtor varit ömma pga av sportbhn skavt mot dem...! Har inhandlat en sygg BH för första gången i mitt liv också! Mätte 70B på HM! Woho! Fick tips om att sprätta upp lite o dra ut byglarna! Funkade alldeles utmärkt!
Kram glassen