• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Diablo

Jag lade in 320cc. Runda silikon från Mentor. Gick från knapp 75 A till vad jag kan se en normal 75C. Mäter jag över bröstet är det 96 cm. Som enligt triumph bör vara en E?!?

Jag tycker ju att dom är fina. Ser inte direkt fejkade ut. Men jag kan inte förstå varför jag våndas så, och tycker att det inte blev bra (storleksmässigt).

• Swing

Nancy pancy: Vi pratade i en knapp timme, med en stunds avbrott. (Dr L.B. blev ivägkallad en stund). Man MÅSTE väl inte komma 2 ggr, men han tyckte väl det var rätt självklart att jag skulle tänka över allt, komma dit igen, prova och sen "spika allt". Jag jobbar rätt nära kliniken. Har man resväg är det ju en HELT annan sak och man kan få göra ett annat upplägg.

• Nancy pancy

Swing:

Jag antar jag får se hur jag känner efter konsultationen på måndag och besluta då om jag bör komma igen för att spika allt!

• algit

Diablo:
    Lite tankar om storlekar bara.
    Man blir lite konstigt blind på storlekar sådär efter.Jag var likadan.
    Tyckte mina var för små ibland fick 75 E o jag som innan absolut inte ville ha för stora.Man blir lite knäpp .
    Ibland när jag går förbi en spegel utan att tänka så ser jag att de är rätt stora men står jag o tittar så tycker jag inte det.
    Det låter i mina öron som du fått ett par snygga bröst i lagom storlek.
    Du vet vad de säger less is more.
    Läste föresten att det är totalt jätte ute med stora fejk bröst.
    Så ett par lagom stora snygga bröst är väl bra.

• Diablo

Tackar algit. Jag försöker verkligen att acceptera och tycka att dom blev bra. Men efter en stund ballar jag ur. Tänker att jag vill göra om dom osv. Hoppas nästan att jag ska få kapselbilding så jag kan byta (hemska tanke att önska det).

jag tycker för det mesta att jag är en förnuftig person, men nu tvivlar jag på att jag är riktigt klok i huvudet.

Min önskan var ju aldrig att få STORA bröst, utan normala (vad nu det är). Men jag får känslan av att jag inte riktigt begrep hur stora eller små bröst är i verkligheten.

• vioola

Hallå på er

Diablo

Shit, 96 cm över brösten å du tycker de är små...? Jag har själv 89 cm över å 73,5 cm under under å har D-DD kupa.

Titta runt i din omgivning, bland vänner, på jobbet/i skolan, familj. Hur många har så stora bröst som du har? Jag läser på ett universitet (ca 13000 studenter) och jag brukar spana runt och det är INTE många som har tex en D-kupa.

Och om du ligger på E, har du väldigt stora bröst, så är det! Inte lagom, utan stora till din kropp. Smak är en helt annan sak. Nog du som blivit väldigt "blind".

Å innan någon misstolkar (vilket har blivit väldigt vanligt på den här tråden nu för tiden) så tycker även jag att det kan vara snyggt med stora bröst...

Kramisar

• Rat

Bröstkaramellen och famousfairy:
    Tack snälla ni för att ni stöttar mig. Det betyder jättemycket ska ni veta!!!!!! Ska försöka se tiden an och hoppas på det bästa.........

• Rat

Alla ni som är lyckliga över era nya behag, eller har "mindre" problem än mig, fortsätt och skriv!!!!! Låt er inte avskräckas av min oro. Jag behöver bara någonstans att ventilera detta. Hoppas ni står ut med mina klagovisor....

KRAM

• linslusen

Diablo:
    Hejsan!
    Var det längesen du vart opererad?
    Själv upptäckte jag att efter ett par månader så hade mina bröst växt, eftersom bröstmuskeln hade töjts ut. Jag har 101,2cm för o vara exakt..hehe...

• bröstkaramellen

Rat:
    Hur känns det idag? Någon förändring? Själv har jag bara nedräkning i huvudet. 20 dagar kvar.... Vi MÅSTE fortsätta träffas så här

Vioola:
    Kul att se att även du "garderar" dig från att bli missförstådd . Märker att jag gör detsamma. Men jag hoppas att den här tråden kan fortsätta ha högt i tak vad gäller diskussioner. Urviktigt!!

Diablo:
    Sola, bada och ta hand om dig i sommar och tänk VACKRA tankar om dig själv
    Det är lätt att fastna i negativa tankebanor, men allt har gått bra och de är fina och uppenbarligen inte små
    Tror du kommer märka det på alla blickar i sommar.

Famousfairy:
    Hur mås det idag?

Kram allihop!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)