Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Hejsan
south beach
Jag är 174.5 cm å väger ca 63 kg. Mäter 73,5 cm under å 89 cm över brösten nu. Ja hade ca 75A å la in 330 cc och fick en liten D.
Många mått där ;). Men jag önskar ibland att jag gjort som du å valt 300cc istället, det skulle räckt gott å väl.
Kramis
south beach:
Tror att du gott och väl väljer rätt storlek då du är ganska smal! När jag opererade mig vägde jag 61 kg till mina 1.70! La in 375 cc och nu efter 2 graviditeter så har jag växt i dom lite mer Det ser bara dumt ut med stora bröst på en annars väldigt platt bröstkorg....
Vioola och cattis: Tack för era svar, det snurrar lite för mkt tankar i huvudet så här några dagar innan operation. Hur har ni gjort med eran klinik angående papper? Jag ska ha betalat dagen innan men hur får man egentligen kvitto på det dagen när man sätter in pengar? Min klinik garanterar även genom tillverkaren livstidsgaranti på iläggen men ska man inte få nått papper på det?
Skulle så gärna vilja vet hur ni andra gjort..
kramar Malin
Kommer faktiskt inte ihåg hur jag betalade, känns så länge sen! Vart ska du göra din operation (har ej läst tråden)??? Lycka till!
catte: Ska göra min hos plastikhuset Dr Pär Danielsson i Linköping, bor bara ca 10 mil och kliniken känns bra. Operationen sker på Linköpings universitetssjukhus så det känns skönt.. vart gjorde du?
Famousfairy
Hur mår du? Har deppigheten lättat?
EnYsterSyster
Länge sen du var här? Hur är det med dig och brösten? Känns dom helt som dina egna nu?
Hej Catte!
Tänkte höra om dina bröst förändras mycket av graviditeterna efter operationen?
Kram
Jag gjorde mina på Kosmetisk kirurgi i Falköping, tror det var -01 och är supernöjd.... Efter att ha ammat 2 barn är de fortfarande runda men har blivit lite mer "naturliga", tror det har mer med att göra att jag har gått upp 5-6 kg sen jag opererade mig och har mer "kött på benen"... De är fortfarande fina!!!!
Jag betalade in i förväg på bankkonto. Efter operationen får man ett litet kort där det står vilka implantat man har osv. Garantipapper får du säkert samtidigt. Jag har tyvärr ingen eftersom det är snart ett par år sedan operationen och Inamed/McGhan inte hade någon garanti då.
hej.. Rat.. deppigheten ha lagt sig lite, utom at jag sträkt mig när jag stängde garage dörren i kväll.. satan! men det behöver inte betyder en kraftig bro(å)skbildning. Jag är glad at jag gjorde det men är nästan lite generad över dom
Själv då?
Till Alla , Jag op på Akademikliniken
jag är jätte glad för mina bröst! jag måste bara ha tålamod det ha bara gått 2veckor, varför ska det gå snabbt? en stykad fot ta ju 6 veckor!!
Svårt att veta vad jag ha för storlek, men jag är 76 under och 86 över! innan var jag ca 79över!! (knappt det!)
Tips!!
*fyll era bh innan,vänja er med nån storlek
* jag betald 10dager innan på nätet. Kortet ang storlek fick jag efter op i min pärm garantee fick jag med posten.
* Efter OP-- jätte groggy - lite rädd eftersom jag skulle ta hand om mig själv, -men en vännina kom hem med mig och såg till att jag kom i sängen. Mycket glad att jag kom hem.
*Dag 1 gick till apoteke(2 hållplats med t bana)var tvungen pga smärtstilland men särskilt antibiotiker, annars i sängen o sov, kunde inte läsa eller titta på tv, typ akut träningsverk jätte tung känsla i bröstkorgen, liv rädd att jag skulle nysa eller hosta,
Dag 2.. Helvete hemsk! jätte ont från halsen till venusberget (nästan) lutade mig mot 3 kuddar kunde ej liggar plat.Tog smärtstillande vart 6 tim 07.00 -13.00 - 19.00 och 01.00 och bara lät kroppen göt sitt..
Dag 3 lite bättre, och bättre sedan dess.
Räkna med att ha det svårt att göra det mesta (lyfta en liter mjölk!) för minst en vecka.
PS jag dushade dag 3, och tyckte.. så här ska jag se ut!!! .. YIPPEE!!!