• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Nancy pancy

Skiljer sig "ristricket" mycket från slutresultatet?

• vioola

Hejsan

Nancy pancy

Jag provade med 3 dl ris, valde 330cc å tycker nog det blev aningen större med implantatet än ristestet. Stämmer rätt bra med andra ord, för min del iaf.

Kramis

• Meddelande borttaget
  • famousfairy

Hej igen hjälp..
    op 2 o halvt v sen, ha kört moppe, undra om det är samma sak som att jogga eller nåt..
    vad säga ni?
    är orolig att det "guppa" för mycket

• famousfairy

.. ha ont
    ps skrev ett långt inlägg om dagens.. men de granska det??

• Rat

Hur är det egentligen när man duschar, är det bra att duscha med eller utan tejp? så det blir rent under menar jag? Eller ska man helst byta tejp efter duschen? Och hur ofta? Det har gått 5 veckor nu. Har fortf. ont i högra ..........

famousfairy

Skrev du ett inlägg här som inte kom med eller?
    Du ska nog inte ut och guppa för mycket. VAR RÄDD OM DIG!

• bröstkaramellen

Rat:
    Tråkigt att det fortfarande gör ont. Vet ju att du måste avvakta nu ett tag vilket inte kan vara lätt. Brösten är ju inte direkt lätta att "koppla av ifrån" kan jag tänka mig. Jag börjar närma mig min operation nu och visst blir man lite orolig när man hör hur ont och krångligt det kan bli efteråt. Jag hoppas så att du får slippa det snart!

Varma kramar.

• heather

Rat, sköterskan sa till mig att bara tvätta ärret med tvål och vatten, vilket borde innebära att man duschar utan tejp. Enklast är nog att ta bort tejpen i duschen.

Nancy Pancy, ristricket funkar ganska bra tycker jag. Jag gick runt med 280/295 cc och det motsvarade resultatet ganska väl.

• Nancy pancy

heather:

Hade du okokt eller kokt ris?
    Vad hade du för stl före op och vad har du nu?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)