Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
bröstkaramellen
Tråkigt om jag gjort dig orolig nu när du närmar dig operationen och allt. Tänk på det går jättebra för dom allra flesta
Själv forts. jag hoppas att det högra bröstet bara tar längre tid på sig att läka eftersom det haft en blödning. Vissa stunder glömmer jag bort att det gör ont men sen kommer värken tillbaka igen. Tror nog der blir omoperation i alla fall. Ska ta en disskussion med Charles innan om det är bättre att vänta så länge som möjligt och försöka stå ut med att ha ont.....vet inte, får väl lita på hans kompetens......
Och kraftig allergi och nässelutslag har jag fått till råga på allt. Mensnart ska jag flytta till en fin lägenhet i innerstan och DET SKA BLI KUL i alla fall
Nancy pancy
Jag hade 2.5 dl okokt ris (edtersom det försvinner ca 50cc under muskeln. Mina implantat är 280 resp 315cc. Jag tycker det såg större ut med ris, eftersom det lägger sig "utanpå". Jag hade A-kupa från början, nu har jag C.
Jag op mig den 7/4 och har fortfarande VÄLDIGT ont i bröstvårtorna. Någon som vet när det försvinner?
Annamaj
Jag har också ont i bröstvårtorna fortf. Opererades 5/4. Men det är mycket bättre än förra veckan. Har det inte blivit NÅGOT bättre för dig?
Annamaj:
Nu känner jag mig lite lugnare...igen! Tack!
Jag har stl A och vill ha B. På Plastikkirurggruppen blev jag rekomenderad 300 cc resp 325 cc, men jag tycker det verkar stort eftersom jag bara vill ha stl B. Kanske blir det "bättre" för mig med 250cc resp 275cc?
Rat
Det har blivit bättre på många sätt, men inte bröstvårtorna. Dom gör ont och är styva hela tiden.
Nancy Pancy
Jag tror lämplig storlek beror på hur man ser ut (längd, vikt, bröstben osv.) Sen hur mycket bröstvävnad man har innan. Jag tyckte båda mina var platta, ändå har jag 35cc mindre på ena sidan, och nu de lika stora (fast jag knappt såg att de var olika stora) Det där blev rörigt
Annamaj:
Hehe, men jag hängde med! =)
Jag tyckte konsultationen gick så fort bara. Men det är klart, dom är väl skickliga och ser rätt så snabbt vilket implantat som blir bäst utefter de önskemålen man har. Jag är 170 cm, väger 62 kg och är rätt vältränad. Min största skräck är att få två par stora bollar. Aja, jag ska nog ringa Gabriella och prata med henne vad hon tror!
Kan man ändra storleken på implantaten samma dag som operationen?
NANCY PANCY!!
Ska du till Gabriella på AK? Hon op mig 20/4
skrev ett långt inlägg som började med oj 3 ggr i stora bokstäva och blev granskad den kom inte med... reklam för jus kanske
Ja hör av mig..
Hejsan
Nancy pancy
Det är nästan inte någon (jag vet ingen) som bara går upp en storlek på hela 300cc. Gå in å titta på plasticsurgery.mylava.net. Finns nu över 800 medlemmar, även om alla inte opererats sig då förstås... Men du kan se bilder och jämföra förebilder med dina. Lättare att se vad just dina förutsättningar är. Ett litet tips bara ;).
Och så vill jag bara säga att min kirurg hade aldrig hört talas om att något skulle "försvinna". Alla kirurger håller alltså inte med om den saken.
Kram på er därute i värmen