Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Ni som har haft era implantat en längre tid;
När kunde ni börja röra er normalt? t ex springa till bussen (som vanligt....), lyfta hem tunga varor, tvätta fönster.....ja ni vet allt sånt där man gör utan minsta besvär. Jag grejar fortf. inte sånt här (efter en mån.) utan besvär alltså. Undrar så hur onormalt ont jag har om ni förstår vad jag menar
Rat
Jag kunde göra allt det där efter en månad, var i grekland också 4 veckor efter. Det ända jag inte kunde var att ligga på mage.
Ok. Tack jengirl!
Ingen annan som haft "besvär" (ont) eller känt sig begränsad rörelsemässigt efter en mån.?????
famousfairy
Hur är det med dig i dag? Jag ska ut och röra mig i den sköna solen nu
Hejsan tjejer!
Har suttit och läst på denna tråd sedan februari och fredag 12/5 är det dags för min bröstoperation :). Jag har valt 300 gelehallon under bröst muskeln och lägger in dem via armhålan men det är en sak jag funderar så på vad kan man jämföra smärtan med? Jag kan absolut inte föreställa mig vilken slags smärta det är?.. Har också stora funderingar på vad man ska välja för mellanrum, har ni några tips att dela med er?
Är så tacksam om svar, börjar bli sååå otroligt nervös endast 6 dagar kvar.
Kram Malin
south beach
Det är svårt att jämföra smärtan med någonting, men jag kan ju säga att första 3-4 dagarna gör det VÄLDIGT ont. Jag satt och sov, kunde knappt röra mig och hade svårt att ta djupa andetag. Men det var uthärdligt med värktabletter och det värsta var borta efter en vecka. Nu har det gått en månad sedan min o p och nu är det bröstvårtorna som är största problemet. Jag valde inte mellanrummet utan det gjorde kirurgen, jag är väldigt nöjd. Vi pratade inte ens om det innan.
Jag kan faktiskt inte minnas att jag hade SUPERONT alls. Givetvis de första dagarna men det var inget som jag inte kunde klara av! Man fick ju smärtstillande som tog bort toppen av smärtan... Har nu fött 2 barn efter min operation och där kan man snacka om SMÄRTA!
Att ligga på mage tog ett tag kanske men annars rörde jag på mig som vanligt efter 1-2 veckor! (om jag minns rätt!)
Hoppas verkligen det kommer att det kommer att ordna sig för er som har haft så mycket problem efter eran operation. Lider verkligen med er och håller tummarna! Men nu är det snart dags för mig med och det kändes som det var ett tag sedan någon skrev något jätte positivt om sina nya behag här... Vore ju trevligt - nästan så jag börjar undrar vad jag har gett mig in på...huha! Det blir som det blir helt enkelt...
Kram på er alla - hoppas somsagt att det blir bättre och bättre för er som det krånglar för.
Catte och Annamaj: Tack så mycket för svaret, det är nog mycket personligt, vilket smärta man får. Är bara så otroligt nervös, har aldrig vart sövd heller, vad händer direkt efteråt kan man kika ner på de nya ägodelarna eller måste man vänta ett tag?
Jag är 1.77 och väger 60 kilo och undrar om jag väljer för små ilägg 300ml? känns som om jag hellre lägger i lite mindre än mycket eftersom det annars kan bli en sådan omställning från små till stora.
Tack för alla svar Kram Malin
När jag vaknade ur narkosen mådde jag rätt bra. Jag åt smörgåsar och tittade på TV (hade mycket bra smärtlindring).
Man kan kika på sina nya behag på en gång, men kom ihåg att de förändras MYCKET, de är svullna och spända i början.
Jag är 165 och väger 57 kg och jag har 315 resp 280 cc. Jag är nöjd, de passar perfekt till min kropp. Hur stora de blir beror mycket på hur mycket egen vävnad man har. Jag hade knappt A-kupa.
south beach
Det är inte alls säker att man behöver ha "jätteont". Jag hade nästan inte ont alls, sedan får man ju smärtstillande också :)