Inlägg från: south beach |Visa alla inlägg
  • south beach

Bröstförstoring (5)

Hejsan tjejer!

Har suttit och läst på denna tråd sedan februari och fredag 12/5 är det dags för min bröstoperation :). Jag har valt 300 gelehallon under bröst muskeln och lägger in dem via armhålan men det är en sak jag funderar så på vad kan man jämföra smärtan med? Jag kan absolut inte föreställa mig vilken slags smärta det är?.. Har också stora funderingar på vad man ska välja för mellanrum, har ni några tips att dela med er?

Är så tacksam om svar, börjar bli sååå otroligt nervös endast 6 dagar kvar.

Kram Malin

• south beach

Catte och Annamaj: Tack så mycket för svaret, det är nog mycket personligt, vilket smärta man får. Är bara så otroligt nervös, har aldrig vart sövd heller, vad händer direkt efteråt kan man kika ner på de nya ägodelarna eller måste man vänta ett tag?

Jag är 1.77 och väger 60 kilo och undrar om jag väljer för små ilägg 300ml? känns som om jag hellre lägger i lite mindre än mycket eftersom det annars kan bli en sådan omställning från små till stora.

Tack för alla svar Kram Malin

• south beach

Vioola och cattis: Tack för era svar, det snurrar lite för mkt tankar i huvudet så här några dagar innan operation. Hur har ni gjort med eran klinik angående papper? Jag ska ha betalat dagen innan men hur får man egentligen kvitto på det dagen när man sätter in pengar? Min klinik garanterar även genom tillverkaren livstidsgaranti på iläggen men ska man inte få nått papper på det?

Skulle så gärna vilja vet hur ni andra gjort..

kramar Malin

• south beach

catte: Ska göra min hos plastikhuset Dr Pär Danielsson i Linköping, bor bara ca 10 mil och kliniken känns bra. Operationen sker på Linköpings universitetssjukhus så det känns skönt.. vart gjorde du?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)