Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Rat.. hur är det?
Bröstkaramellen.. se fram emot det med glädje!
Storlek?-- Jag har 76 under och 86 över och är hur nöjd som helst. Liten C allt stor B sa dom.. och det är jag för det verker som jag är mellan storleker för sport bh MEN Lindex ha en med små hål i och den är jätte skön!
Tack god gud att jag hittade er här..
KRAM!!
Diablo
Mina var i början efter op jätte svullna och stora. Sen när svullnaden la sig så tyckte jag att dom blev betydligt mindre. Sen poff blomma dom upp igen och ja i mitt tycke kanske lite väl stora. Dom ändrade storlek lite hursomhelst i början konstigt nog. Nu efter ett år är jag prima nöjd med storleken, MEN dom bara växer och växer nu när jag är gravid och nu vill jag verkligen inte ha större.. hjääääälllpp , hur ska detta sluta..
EM..? Jag är såååååå öm i huden! Ta en Dexofen och en panodil zapp ungefär vart 5/6 timme .. det hjälpa lite.. sen tycker jag att mina bröstvåter titta lite utåt men jag tycker att de ha mjuknad lite lite grann.
Med kläder på är de fina, men naken det är forfarande lite "pamela" varning
Hallå alla bröstfixare!
Jag har ont ont ont, speciellt på em. och kvällen, mycket bättre på morgonen när jag sovit en hel natt. Svårt att jobba men jag kämpar på......
Tycker högra bröstet blivit ännu större, det har ju varit mer svullet hela tiden. Fler som har/haft skillnad i storlek? Känner att jag kan leva med en viss skillnad om bara värken kunde gå över och dom blir lite mjukare. Det vänstra har mjuknat lite. Vi hörs.........
Rat.. fråga om du bör ta något anti-inflammatoriskt typ Voltaren? men FRÅGA FÖRST eftersom det är blodförtunnande som aticalsalisyra (magnecyl/asprin/ipren)
försök att ta dina tabletter prick på tiden.. det kan hjälpa smärten..
kram till dig.
ps. klaga på! det är helt ok med mig/oss!
Oj vad många som skrivit. Vad kul det är med denna sida = ).
Jag vet 96 cm över brösten och 75 under, Men ändå har jag "bara" en C (inte E). Jag vet att jag har en bredbröstbrygga om det kanske är det som drar iväg måtet. För enligt alla tabeller ska jag ha en större kupa, men det fyller jag inte ut.
Jag opererades den 20 februari. Så det har väl gått 10 veckor sen ungefär.
Hej alla vänner!
Jag tycker det har känts liiite liiite bättre i dag . Och överkänsligheten i bröstvårtorna har gett med sig lite också. Kan inte låta bli att bli lite hoppfull....hopp hopp
Famousfairy
Är du "bara" öm i själva huden? Hur många dagar har det gått sin din operation nu igen? Har tappat räkningen. Tänkte på alla starka värktabletterna du tar, försök att trappa ner lite så småningom......bara omtanke
Kram
Rat!
det är 2 veckor idag!! 2 veckor sen låg jag och undrade va fan jag hade gjort till mig själv!!
Alltså, ibland ha jag ont i brösterna. och det känns i bröstmusklarna men det värsta är att det känns som solbränna eller om jag har torrborstad för hårt eller nåt.
Jag sov på rygg i natt för 1.a gången, det var skönt.
Sen tycker jag att sidorna på brösten liksom sticka ut.. att de skull vara närmare varandra på mitten, men jag vet inte för jag har aldrig haft bröst förut!
nu ta jag en dexofen och en panodil 3-4 ggr
om dagen, och det hjälpa , men magen är fortfarande välgigt "sticky ute"!
Jag blev glad att höra att du mår lite battre.. håll ut.. Kram
famousfairy
Då ligger jag alltså "dubbelt före" dig i tid;-D
Känner också att det liksom "drar" i skinnet men molvärken upplever jag som värst. i dag har jag inte känt av den lika mycket. Jätte skönt!
Mina bröst tar också emot lite utmed sidorna. Det är MYCKET ovant för mig med kan jag säga känns nog inte lika mycket när (och om???) de mjuknar......
När brösten är "färdiga", efter några månader, försvinner den där känslan att dom sticker ut och känns åt sidorna. Mina skulle också kunna vara ngt närmare varandra mot mitten (mindre bred klyfta) men då krävs ju större (bredare) implantat, annars hamnar bröstvårtorna fel...