Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Annamaj
TACK SNÄLLA DU FÖR SVAR!!! Skönt att jag inte är ensam om den känslan. Hoppas verkligen det försvinner. Hur länge sen var det för dig nu igen? Följer så många så jag glömmer. Sorry. Jag opererades 5/4. 1 mån. sedan på ons. alltså.
Glasskompott
Oj oj oj.....Jag ligger efter dig när det gäller läkningen hör jag. Fast jag bara opererades två dagar efter. Jag har lite mindre ont i bröstvårtorna nu. Det kommr och går. Om jag ansträngt mig mycket får jag mer ont överhuvudtaget . I dag har jag kollat lite linnen, toppar och andra kläder för att se om jag fortf
kan ha dom. Måste säga att allt ser så mycket bättre ut på nu. Hoppas hoppas det går bra och att jag får behålla mina nya behag
Famousfairy
Jag har varit ute på en skön promenad. Unerbart att det äntligen är vår!
Har du hittat någon ny BH än? Måste säga att det är väldigt skönt att slippa sport BH. Tunt tyg över dom är tillräckligt för bröstvårtorna när dom gör som mest ont. Går och håller upp jackan lite när jag är ute för att minska trycket på dom
Konstigt att alla kirurger säger så olika om att ha BH eller inte och vilken sort. Men det är väl bara att acceptera att dom tycker olika om en hel
Ha en bra dag allihop!
hej..! är på väg ut nu. Ha tagit en lång dusch och gjory allt som vi tjejer vill göra.
Ha lite smink på mig och mina ögon läka fint!
Nu ska jag till stan!! nej inte för kungens skull ska leta efter en ny sport bh. Ha bara några tusen lappa kvar tills 19/5 men det här ÄR viktigt! eftersom jag ska ha det så länge.
Magen lite svullen men allting börja bli lite lite bättre!
Släpp brösterna loss d'är Vår!!
Rat
Jag känner igen det där med "klumparna", jag har skrivit om det. I vanliga fall känner jag fortfarande implantaten som fastare "kärnor" innanför den egna bröstvävnaden. Jag tror man får leva med att de blir fastare än vanliga bröst, men jag hoppas också att de mjuknar.
famousfairy
Tack för din info, jag tror jag burit mej mycket korkat åt när jag tränat . Jag borde veta bättre ! Brösten är ömma och känns svullna. Jag får ta det mycket lugnare och stretcha som du säger. Hoppas det läker fint och fort !
Hej Flickor:
Känslan av "klumpar"går bort jag lovar,men igen det tar tid.
Har fram tills nu tex kännt(jag op. mej förra påsken) det som två klumpar när jag ligger på magen på gymmet på en tränings matta.Tänkte på det härom dagen att så känns det inte längre.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle kännas så hade accepterat det.
Men det har försvunnit.
Så igen flickor ha tålamod o köp snygga toppar ,bh o bikinis så länge.
Åh ...Algit.....
Tusen tusen tack för svaret! Underbart att höra! Trodde "klumparna" det var ett säkert tecken på att jag höll på att utveckla kapselkontr. eller att det bara var att acceptera att så ska det kännas. Du har räddat min helg. Sen kan ju vad som helst hända ändå, men en liten surrande orostanke har lugnat ner sig.
EnYster Syster
Tack till dig med! skönt att höra att du känner/känt likadant.
Idag har jag jobbat (jobbar extra som stylist ibland). Det var tufft att bara STÅ ute, bära lite grejer och fixa med kläder och smink. Inget tungt men oj vad trött jag är. Jag som tänkte gå och titta på någon eld snart men jag piggnade till av att fler känt av "klumpar" (konstigt det låter*S*)
Kram vänner
Bra KVÄLL menar jag förstås
Hej,
jag är såååååå nöjd med mig själv. Tänk att kunna gå omkring naken hemma och trivs med det!.. och jag bo ensam!
Tack för tipset om stay in place med dragkjeda. Jätte skönt! fast jag köpt S/C-DD och tror efter att ha haft den på med några timmar att jag borde ha M/A-B
jag kan inte det här med byst storlek!!
Ha ha ha!
G'morron .. Varning!! Dag 12 - jag har ont i brösten!!!
Igår kväll var jag tvungen att ta en silkes sjal över brösten och under sport bh'n. De är bara ömma!
I dag ska jag byta min stay in place, Small är 75 och jag är 76 under så jag ska prova en medium. small kändes för tight runt revbenen, men jag vet att om den passa.. den bli jätte skönt. för 430sk man kan hoppas det!!
Hmm mjukna dom olika? jag tyckte att de såg ojämna ut igår och att den ena var lägre och större.. snacka om perfektionist!!!
Godmorgon!
Jag läste i gamla trådarna här på bröllopstorget för någon dag sedan och blev lite lugnare. Det var många som beskrev att brösten var olika stora, olika hårda, tog längre tid på sig att läka osv. Många skrev att smärtan till viss del kunde hålla i sig i FLERA mån. Då kände jag att det kanske inte är så illa med mig fast jag fortf har väldigt ont ibland. Det kanske inte MÅSTE bli kapselkontr. för mig bara för att jag haft en del otur här i livet. Charles och sköterskan såg visseligen lite bekymmrade ut när dom konstaterade att jag haft en blödning och visst ökar det risken men det KAN ju faktiskt gå bra också och kanske bara ta längre tid på sig att läka. Har ju haft så bråkigt omkring mig på sista tiden också.....Hoppas hoppas