• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Nancy pancy

Tack för alla lugnande svar!!!

• Rat

Godmorgon tjejer!
    Känner mig lite mer hoppfull i dag. Det gör inte lika ont tycker jag. Skulle egentligen varit i Madrid men men ....jag är SÅ tacksam om bara kroppen grejar det här.
    Har i går äntligen blivit klart ett jättecollage som jag hållt på med i flera år och nu åker gamla tavlor fram för fortsatt bearbetning....Tror jag läker bättre om själen får sitt
    Ha en bra dag!

KRAAM alla fina därute

• famousfairy

G'morron Rat!
    Va härligt.. men du..
    TA DET LUNGT!!!!!

• EnYsterSyster

Tack tjejer !

Jag tror jag har tränat och stretchat för hårt och fått en muskelinflammation. Jag stretchade väldigt hårt och är rädd för att jag ställt till nåt, men jag har ju anatomiska som ska växa fast och det har ju gått 5 månader, så dom kan ju inte gärna ha "gått upp" ? Brösten är hårda nu och inte lika snygga, de ser nyopererade ut om ni fattar med mer skarvar över brösten. Det ena bröstet är något lägre (det som var lägre innan men nu rättat till sej lite), jag tror musklerna är svullna och trycker ner implantatet.

Jag är just nu lite deppig för jag är rädd att det aldrig ska bli riktigt bra. Skönt att ni finns ! Jag tror jag måste ha mer tålamod, eller vad tror ni ?

• algit

Rat:
    Skönt att höra hoppas det ordnar sig av sig själv.Kroppen är rätt bra på att läka sig själv.

• algit

EnYstersyster:
    Jag vet att jag skrev ett inlägg efter ca.4-5 mån,frågade om andra kände sig precis som innan o inte kände något konstigt alls för jag kände som du att ska det aldrig bli bra.
    De flesta svarade då att allt är hur bra som helst känns inget konstigt o jag blev deppad.
    Men som jag skrivit innan det tar tid ,nu känner jag mej ok efter ett år.
    Det är bara att hänga i.
    Du har säker" bara "jätte träningsvärk i musklerna.

• EnYsterSyster

algit

Jag tror det också.

famousfairy

Du som kan det här med muskler och stretching: Borde det inte vara en målsättning att få bröstmusklerna "längre" för att få bättre plats för implantatet ? Nu har jag säkert fått en massa bristningar som ska läka. Jag vill ju inte att muskeln "kortnar" när det läker. Fattar du vad jag menar ? Hur ska jag göra nu: stretcha försiktigt för att bibehålla längden eller inte stretcha alls ?

• Rat

EnYsterSyster

Har dom blivit hårdare nu alltså? Tycker dom borde "tåla" träning efter 5 mån. om du inte började väldigt plötsligt att träna jättemycket. Hmm...har du ont också eller är de mest svullna?Det är tydligen en lång resa det här med bröstförstoring. Försöker tänka på kloka Algits ord att det tar lååång tid.
    JAG tror på att du ska vila från stretching helt ett tag och bara röra på dig "normalt"
    KRAM

• famousfairy

stop it girls.. you're scaring me!!
    ok jag har en vännina som ha samma yrke som jag.. dansös. Fast jag ha slutat nu efter 25 år som proffs! Nu har jag inte tränat sedan början av feb i år..
    Hon gjorde op för ca ett år sen. Juni tror jag.. och var tillbaka på jobbet efter sommaren.
    Man ska ta lite i tagit. Om man sluta träna HELT pga ont då måste man börja om från början.. så länge det inte är en skada förstås. Visst kan man sträva efter längre musklar men .. lite i tagit, dra man för hårt så går pytte små fibre av och det är det som gör ont.
    Det är nog bara tränings verk. gör bara x5 ca 3ggr om dagen med egen vikt/spänning och töj väldigt försiktigt efteråt

10 dager för mig nu.. ibland bra ibland hemsk mycket ont.. tror min sport bh är för liten!? Jag vill ha en som gå längre ned på revbenen Några förslag? ca 74 under och...
    85cm ÖVER BRÖSTEN yippee!!!

• Rat

Famousfairy:
    Funkar det inte med "Stay in place" sportBH med dragkedja framtill, finns på Åhlens city. Vet flera som använt den

Tror du jag ska stretcha också? Kan ju inte fråga ngn nu när det är helg stängt.
    Jag gillar också att dansa men blev aldrig nåt proffs. Snyft...

Svar på tråden Bröstförstoring (5)