Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Tack Swing!
Jag ha knappt 2 cm mellan brösten och min kirurg visade mig en bild av hur de ser ut när de är för nära.. alltså när implntat är egentligen för stora för kroppen i frågan.
Så jag tror nog att de sitter bra. och mina bröstvårt(or) (ar? er?) peka inte riktigt rakt fram som bil lampor!? .. men det är väl ok också antar jag. Det har bara gått 2v men ärligt talat det känns som solbränna så öm som den är. det är nog alla nerve tråder.
Det är härligt att kunna skriva av sig här och få massvis med råd från alla er.
tack swing.. ännu en gång!
Symmastia kallas det när brösten går ihop, 'uniboob' kan man även säga på engelska. Inte snyggt, och jag läste för länge sen att det inte är helt lätt att korrigera.
I början tyckte jag nästan det kändes lite häftigt att kunde känna brösten åt sidorna, men naturligtvis ska man inte ta för stora så att dom är i vägen.
Någon som har ågon erfarenhet av hur brösten förändras efter en bröstförstoring om man går ner i vikt? Viktnedgång på ca 7-10 kg alltså inte typ 30.
hej.. nu är det min tur att vara deppig..
se du kan inte ens trycka på rätt knapp.. hade en torr fläck på ärret på ögonen som he gått av.. nu är jag rädd att det bli en riktigt ful ärr..
och jag vet inte om jag gillar mina bröst, provad mina gamla bikini's idag JO jag vet att de inte skulle passa men herregud, de se ut som två bollar som bara sitta på var sin sida av bröstkorgen. jag får liksom inte in dom mot mitten.. och de är hårda och ömma
Jag vill bara gå under narkos och glöm altihop tills jag mår bättre.. but.. I HAVE TO FACE MY PROBLEMS.. eller hur?
tack för mig.. så länge
.. och jag har inte tränad sedan början av februari och det tillsammans med min svullen mage .. och jag är alldeles lös och sladdrig och vit i kroppen.. och alla andra är unga och snygga och bruna..
oh dear this is NOT good :-/
Och jag blev helt bländad av mina vita när jag tog fram dom i vårsolen......
Se så famousfairy.......humöret kan verkligen gå upp och ner av sånt här. Du har ju gjort ögonen också! Tycket du ska kontakta kirurgen om ögat.
Jag var jätte uppåt precis efter operationen även om jag hade ONT, men efter ett tag kom alla negativa känslor. Jag hade visserligen jobbigt med relationen och blödning men jag tror att för många kommer allt efter ett tag, man tycker de är för runda, för små, för stora eller för hårda etc. När det gått ytterligare en tid blir man nöjdare igen verkar det som. I alla fall har det varit så för mig. Det enda som oroar mig nu är att jag ska forts. ha ont och (eller) behöva göra en ny operation. men det har faktiskt känts lite bättre de två sista dagarna.
Håll ut kära famousfairy. Det kommer nog snart att lätta för dig med.
Stoooor kram
mina vita BEN skulle det stå.......
Tack Rat.. tror jag bara behövde lite uppmärksamhet.
Ja jag gjorde övre ogonlocket.. så jag äntligen fick min Extreme Make Over.. jag fatter inte hur dom orkade med allt!! + tänderna! jag hade min tand infektion och drog ut den 2 v innan bröst op. Jag åt ju antibiotiker i en månad, och nu alla dessa andra tabletter, Ska sitter i solen imorgon och ta hand om mig och bli vän med min kropp igen.
Jag hoppas verkligen att du snart mår båttre- vet inte vad jag klaga på ..
kram
Famousfairy:
Det blir bättre jag lovar tyvärr måste du ha tålamod.
Förstår att det känns tungt men det BLIR bättre det kommer INTE vara två hårda bollar OCH solen skiner stor kram.