• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Rat

Jag har 245MM. Blev större än jag trott. Gick från A til B-kupa

• Rat

TROR jag har B-kupa i alla fall. Har inte provat än......Det kanske tom är C-kupa

• ceciliaj

nancy pancy:

jag förstår att du är orolig över att det blir för stort. jag la in 380 ml o hade 70A innan op. nu efter ett halvår har jag enligt tabellerna 70E, men på riktigt måste jag oftast ha 70F på behåar. de ser dock inte såå stora ut tror jag. om jag hade valt om hade jag hellre tagit mindre än större. du gör rätt i att gå runt hemma med inlägg o känna vad som känns bra. lycka till!

• catte

pickolina:

Jag har absolut inte pushat Nancy till att ta större utan jag relaterade till hur det var för mig, hon frågade efter råd och jag gav det till henne, big deal... självklart kommer hon välja det som passar henne bäst och inget annat!!! Men hon frågade efter hjälp och från mig fick hon råd... men det rådet passade tydligen inte dig!

• pickolina

catte

Sorry, jag tolkade det så bara. Du skrev att du inte trodde det skulle bli för stort på henne samtidigt som du även skriver att du skulle valt större om du fick göra om det och övertygade henne om att C/D-kupa inte alls är så stort som man tror + att de flesta som operar sig ångrar sig att de inte tog större osv..

I mina öron låter det som att du pushar henne....

Om jag har fel så ber jag om ursäkt.. Menade inget illa, jag bara påpekade hur jag tyckte att det lät och att jag tyckte det lät illa.

Vissa gör det inget om de blir större än de tänkt, de kanske däremot skulle bli besvikna om de blev mindre än de tänkt. För vissa är det däremot tvärtom, att de hellre vill att de blir mindre än tänkt än att de blir större. Man måste respektera personens egen önskan och ge råd och tips utifrån det.

• pickolina

catte

När du skriver att du inte tror att det skulle bli för stort på henne så utgår du från dina åsikter utan att egentligen ha i åtanke att hon kanske skulle tycka att resultatet skulle bli alldeles för stort.

• catte

Om TS själv svarar på mitt inlägg och tycker att jag pushat henne så självklart så är jag "ledsen" och ber om ursäkt men nu har hon inte reagerat (som du) och då kan vi väl bara strunta i det och gå vidare....
    Är inte efter att bråka här inne utan skrev utifrån min åsikt!

• pickolina

catte

Förstår och du har absolut helt rätt! :)
    No hard feelings hoppas jag?

• Rat

Peace tjejer! Vi vill ju varandra bara väl......

• Nancy pancy

Jag är jättetacksam för allas råd!
    Tack ska ni ha!
    Jag har lite att fundera på. =)

Svar på tråden Bröstförstoring (5)