Bröstförstoring (5)
En till som gjort operation.... Känns längesen nu! Gjorde mina i Falköping, någon mer som har gjort eller ska göra där?
En till som gjort operation.... Känns längesen nu! Gjorde mina i Falköping, någon mer som har gjort eller ska göra där?
Jag kan faktiskt inte minnas att jag hade SUPERONT alls. Givetvis de första dagarna men det var inget som jag inte kunde klara av! Man fick ju smärtstillande som tog bort toppen av smärtan... Har nu fött 2 barn efter min operation och där kan man snacka om SMÄRTA!
Att ligga på mage tog ett tag kanske men annars rörde jag på mig som vanligt efter 1-2 veckor! (om jag minns rätt!)
south beach:
Tror att du gott och väl väljer rätt storlek då du är ganska smal! När jag opererade mig vägde jag 61 kg till mina 1.70! La in 375 cc och nu efter 2 graviditeter så har jag växt i dom lite mer Det ser bara dumt ut med stora bröst på en annars väldigt platt bröstkorg....
Kommer faktiskt inte ihåg hur jag betalade, känns så länge sen! Vart ska du göra din operation (har ej läst tråden)??? Lycka till!
Jag gjorde mina på Kosmetisk kirurgi i Falköping, tror det var -01 och är supernöjd.... Efter att ha ammat 2 barn är de fortfarande runda men har blivit lite mer "naturliga", tror det har mer med att göra att jag har gått upp 5-6 kg sen jag opererade mig och har mer "kött på benen"... De är fortfarande fina!!!!
Nancy pancy!
När jag opererade mig vägde jag 60-61 kg och är 170cm lång. Jag valde 375 cc och är jättenöjd, varken förstora eller för små men om jag hade fått göra om dom så hade jag nog ändå tagit en strl större.
Tror därför inte att det blir för stort för dig med 300 cc! Min konsult sa att de flesta som kommer på återbesök hade kunnat gå upp en storlek och det tyckte hon att jag skulle ha i åtanke.... Så med andra ord är det få som tycker man gjort för stora!!!!
Lycka till!
Ps. Jag bestämde storlek samma dag jag opererades, hade inte tittat eller pratat om det alls innan!!!
Hade a-b (gick ner mkt i vikt året innan) och nu har jag full C, närmre D i vissa märken... Men det låter större än vad det igentligen är....
pickolina:
Jag har absolut inte pushat Nancy till att ta större utan jag relaterade till hur det var för mig, hon frågade efter råd och jag gav det till henne, big deal... självklart kommer hon välja det som passar henne bäst och inget annat!!! Men hon frågade efter hjälp och från mig fick hon råd... men det rådet passade tydligen inte dig!
Om TS själv svarar på mitt inlägg och tycker att jag pushat henne så självklart så är jag "ledsen" och ber om ursäkt men nu har hon inte reagerat (som du) och då kan vi väl bara strunta i det och gå vidare....
Är inte efter att bråka här inne utan skrev utifrån min åsikt!
Tack!