Inlägg från: Anneli23 |Visa alla inlägg
  • Anneli23

Bröstförstoring (5)

Hej hej!

Jag har en fråga till alla som opererat sig, har ni fått finnar mellan brösten?
    Efter operationen när huden mellan brösten spände väldigt mycket så kom det efter ett tag en massa finnar. Jag har aldrig haft finnar där förut, så jag undrar om det kan ha med det att göra? Nu har det gått snart 3 månader sedan min operation men de har inte försvunnit än.

• Anneli23

Åhsa
    Samma här! Vet inte exakt hur många dagar efter men det var väl inte mer än en vecka skulle jag tro..Skitjobbigt! Jag ska på återbesök idag då ska jag fråga vad det kan bero på.

• Anneli23

Hej på er!

Jag har varit på återbesök idag, och hon berättade att det är vanligt att få finnar mellan brösten efter op därför att huden tänjs ut och då utsöndrar talgkörtlarna mer fett. Hon sade att finnarna brukar försvinna av sig självt efter ett tag *TUR* ;)

• Anneli23

Flisann

Jag är opererad på Kosmetisk Kirurgi, och jag är väldigt nöjd med mitt val! Fråga på bara om du undrar någonting :)

• Anneli23

Vioola
    Jag har gelehallon (cohesive 1) och är opererad på Kosmetisk Kirurgi. De använder sig av både Mentors och Nagors gelehallon.

• Anneli23

Vioola

Nä allt har inte ändrats, de utför fortfarande sina operationer i Falköping endast. Jag visste inte heller att de hade Mentor förrän jag pratade med en tjej som hade opererat in Mentor där, men å andra sidan så var det ganska nyligen.
    Vad är PIP-implantat?

• Anneli23

Vioola
    Ja jag är jättenöjd, och de känns väldigt mjuka :)
    Faktiskt så trodde jag att jag hade trögflytande silikon ända tills jag fick garantibevisen på implantaten där det stod vad det var för sorts implantat. Jag har den "mjukaste" sorten av gelehallon (cohesive 1).
    Hur mycket var det du op in?

Kramar

• Anneli23

Vioola
    Ja fast för mig spelade det inte så stor roll, var inte så insatt innan :) Jag lade in 370cc, vilket jag tycker var helt lagom. Ville ha lagom stora boobisar ;) Så nu har jag 70D.
    Kramar!

• Anneli23

Flisann
    Kosmetisk Kirurgi AB

• Anneli23

Flisann
    Ja jag har opererat mig där, fråga på bara :)

Svar på tråden Bröstförstoring (5)