Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Ja det kan man.. eller jag kunde, hur lång tid ha du kvar?
tips som jag fick här var- vad skulle vara värst.. att vara för lite för stort eller för liten?
det gäller bara några matskeder om man tänker efter..
och prova dig fram med dina kläder också, och börja gå ut till affären med det.. känn efter!
Jag har ungefär 3 veckor kvar. Jag tror jag skulle tycka att det blir jobbigare om dom blir för stora just för att jag bryr mig för mycket om vad folk tycker. Men efter ett tag tror jag att man vänjer sig sig. Hur väl stämmer ristestet då? Jag har tagit bort ca 25 gram som enligt min kirurg kommer "försvinna"
Hej famousfairy!
Vad kostar ROC Purif-AC, emulsion? Har även små finnar i ansiktet, hade inga i tonåren men sen jag började med p-spruta har finnarna kommit fram! Jag ska sluta med p-spruta! Kan krämen hjälpa i mitt ansikte också tror du?
Ska operera mig om 18 dagar på AK!
Kraaam
Hej/God morgon!
Hur fungerar det med rispåsarna? Det låter ju jätte smart att kunna gå runt med och känna efter. Hur mycket ris ska man ha om man funderar på ett implantat som är 380
Tack på förhand
Soliga hälsningar Flisann
Hörni tjejer, varför ska man egentligen tejpa ärren så länge? Kan ju inte vara bara för att skydda mot solen? Charles sa tejpa i 6 mån.!!!!!! Tycker jag låter väldigt länge. Förstår inte riktigt meningen med det. Nån annan som vet?
famousfairy
Skönt att höra av dig. Började nästan bli lite orolig Låter jobbigt att halvsitta och sova. Jag kan i alla fall sova på rygg. I dag har jag granskat mina bröst noga framför spegeln (igen!
) och tycker det vänstra ser jättefint ut. Det högra är fortf lite större och mindre fint i formen. Ärret sitter inte riktigt i vecket på det högra heller, utan en liten bit under. Svårt att förklara. Hoppas hoppas allt kommer gå bra.
Jag håller på att packa så fort jag har en ledig stund. Ska ju flytta snart
Kram
Rat, ska du flytta? ensamstående igen? oj vad du komma att njuta
jag ska också tejpa ärren i 6 mån. Tror det är också för att skydda dom från kläder/bh mm som skava. jag ska göra det i alla fall. jag byta tejp vart 10-14 dag.
Ärren tydligen "flytta uppåt" under tiden brösten "flytta ned"
Tycker mina sitta för långt ifrån varandra,
Fast jag upprepar.. jag vet inte hur bröst SKA se ut! :-/
Tärnansara. 18 dager
YES definitivt! Prova det i ansiktet, jag blev bättre inom en vecka! det kostar inte mer an 200 spänn. det är värt det efter allt annat jag hade provat och slängt! Ibland tog jag lite Hydra + fuktighets kräm över det men det funkade bra.
hörs!
famousfairy
Åhh va bra då ska jag skaffa mig en sån kräm! Bor inte i Stockholm, så jag hoppas att det kan finnas på Kicks eller vårat lilla Åhlens! Annars får jag väl köpa det i Stockholm, ska ju dit en dag innan jag ska operera mig!
Kraam
famousfairy
På Victoriakliniken sa sköterskan att jag kan byta tejp var fjärde dag ungefär. Det har jag inte gjort.Tejpen sitter ju rätt hårt och ska man slita och dra i ärren hela tiden tycker jag det borde ge ett sämre resultat. Jag gör som du och byter var 10:de eller var 14:de dag. Det får räcka.
Jag känner också att jag inte vet hur bröst "ska" se ut. Jag är nöjd med utseendet på mina bara jag får mindre ont och slipper för hård kapsel. Tycker de har mjuknat lite, men vill gärna ha dom ännu mjukare
Det där med att dom är för runda på sidorna kommer att försvinna mer och mer. Det har det gjort för mig i alla fall. De "tar inte emot" lika mycket på sidorna längre.
Jag vill att allt ska kännas "som vanligt" förutom att brösten blivit snyggare och större. Är trött på att känna mig stel. Vill börja springa men det känns inte alls läge för det än tyvärr. Ha en bra solig dag
Hej
Nancy, ja tycker inte du ska oroa dig ett dugg. Jag tycker det låter helt otroligt att kirurgen kan rekommendera dig så mycket som 300 cc för att "bara" gå upp en storlek. Det finns tjejer inne på plastic som valt 120cc och 200 cc och de har gått upp 1-2 storlekar och de har fått sina operationer av landstinget. Men det är ju ändå ditt val i slutändan. Å ja tror nog du väljer rätt.
Kramis