Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Tack tjejer för er hjälp!!!
Lycka till med andra försöket på magen, Pickolina! (Gör hon om det utan extra kostnad?)
Swing
Tack! Jag får betala 5.000:- för narkosen.. Vissa kliniker gör ju om det helt gratis men de ligger alltid lite dyrare i grundpris så det går jämnt upp... Jag har pengarna sparade för att jag visste att detta kunde bli aktuellt.
Ena bröstet större än det andra? Något som har med att de är olika svullna att göra el kommer det se ut så? 4 dagar efter operation nu... VORE TACKSAM FÖR SVAR!
Swing!! hej!! ha saknat dig!
hjälp.. kan mina bröst bli tillplattad och tryckte ut åt sidorna av sport bh?
tycker de se ut som 2 bollar fortfarande,
men de ÄR ju bara 4 veckor gamla! sen ha jag ca 2cm imellan är det vanligt. Alla på AK ha sagt att de är jätte fina men eftersom jag ha aldrig haft bröst, inte ens obefintliga Akupa som någon skrev här så vet jag inte hur de ska se ut!
Rat.. hur är det?
hörs senare i kväll.Kram till alla!
Pickolina Grattis!
ps hörde att många ha nu upptäckte att kokt ris ge en mer naturlig känsla eftersom det är liksom mjuk fast hålla forman!
oj AnnaS23---
Do not worry!!! det är helt normalt,
det ha gått 4v(minus 4 dager) sedan min op och svullnaden ha inte helt lagt sig.
Ta det JÄTTE lungt nu att de mår lite bättre och sträk det icke!! för då för du en liten blödning .. mer svullnad etc etc.
DET ÄR BARA 4 DAGER, DU HA GÅTT IGENOM 2 STORA OP. DU ÄR INTE SJUK MEN KROPPEN MÅSTE FÅ ÅTERHÄMTA SIG.
njut av oprah tyra banks och americas funniest home videos!!
Kram!
famousfairy
Tusen tack... jag tycker vänsterbröstet växer ju mer jag tittar på det Gör inte ont eller så men såhär tror jag inte det såg ut igår tex. Man ska nog inte tänka alls... jobbigt. Stor skillnad... bara låta det vara eller ringa kliniken el läkaren? Kramar
Hej allesammans!
Jag har hängt länge här i kulisserna och smygläst alla inlägg, jättebra info för oss som är nyfikna. Går själv i tankarna på att skaffa implantat (minimal A-kupa passar inte riktigt till nästan 180 cm tjej)...
Har bara sagt det till ett fåtal personer men mötts av "men åååh GÖR det inte, acceptera dig själv, tänk vad mkt roligt du kan göra för pengarna" osv osv. Hur sjutton ska man försvara sig, man blir ju lite osäker när folk säger så här. Men visst, jag VET att det innebär risker, och jag VET att det kostar pengar...men det är ju ändå en investering i mig själv!?
Hur bestämde ni er? Hur motiverar ni ert beslut? Sorry att det blev lite långt inlägg...behövde bara ventilera mig lite...
Kram! :)
bröstkaramellen
Fortfarande lite fastare än jag förväntat mej. Jag tycker dock att det växlar. Jo, jag valde soft touch.
famousfairy
Träningsråd från mej ??? Det är ju du som är experten !
Vad gäller formen är det nog inte mycket att göra mer än att vänta. Jag tycker att formen fortfarande förbättras på mina boobisar.