• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

Tärnansara,
    kolla upp dina implantat på inamed/Mcgahn, om det är det du ska ha, kolla bred och höjd och bygg dina egna i kokt ris!
    jag använde små kinesiska skåla! de råkad vara exakt 10/11 cm och "djupet" var bra med.
    whatever..men det hjälpt med med storleken!
    Du komma bli så nöjd.

• Tärnansara

famousfairy

Tack för tipset!!! Berättar sen hur det gick hihi

Kramis

• Flisann

Annamaj:
    Hur stora inplantat lade du in. Läste att vi kroppsligt verkar av "samma storlek" och jag vill också ha en C-kupa när jag har opererat mig. I dag har jag helt obefintliga bröst efter att ha haft en a-kupa och sedan ammat två barn tätt inpå varandra så blev det inget kvar... På konsultationen provade jag 380 men kanske 340 räcker;) Jag ska använda mig av ristestet här hemma. Jag vet i alla fall att en C-kupa räcker gott och väl på mig!

• Nancy pancy

Gomorgon gomorgon!!

Nu har jag valt 300cc och beslutet känns jättebra! Tack tjejer för hjälpen!!

Kramizar!

• Zemiramis

Hej

Ny här och undrar om jag får vara med . Har varit på konsultation och träffat Dr Gylbert på Sophiahemmet. Har op-tid 5:e sept. Vill/ska lägga in 280cc framför muskeln.

Vi ska emellertid gift oss 21:okt, hinner boobsen läka någorlunda tills dess?

• pickolina

Nancy pancy

Vad härligt! Det kommer nog att bli jätte fint!.. -Lycka till!

• Tärnansara

Hej tjejer!

Idag är det precis två veckor kvar till det är min dag!!!! Åhhh jag längtar så!!!

Ni som gjort era operationer tidigt på morgonen, hur tidigt åkte ni hem? Jag ska vara där 7.30 och de sa att jag skulle få operera mig tidigt! Jag ska ju vidare hem efter och det är tvåtimmars bilresa! Min sambo lär få köra lugnt hihi

Kramis

• jejan

tärnansara:
    jag hade inställelsetid 08.30. Sövdes ner runt 10.30-11.00 tror jag det var. Kände mig bra och åkte hem vid 16-tiden, fast kunde åkt tidigare, kollade på film på mitt rum. Läste tidigare att du skulle lägga in 425 cc. Hur lång är du och vad har du för vikt? Var ska du opereras? Nyfiken bara. Lycka till! kram

• liszja

Lyckliga ni! Jag vill också operera mig. Min man tittar alltid på tjejer med stora bröst, jag har jättesmå. Han vill att jag ska operera mig, stora, jag vill också men vågar inte. Törs jag? Säg nu inte att jag ska göra det för min skull, för hans skulle är min skull. Samma sak. Jag känner mei så okvinnlig och osäker med dessa små bröst.

• paprika

Hej!!
    liszja..
    Go for it!!*L*...
    Förstå mig rätt, du kommer våga!!
    - starta med en kosulation.
    Hoppas du gör det ialla fall för din skull.
    Tror du kommer känna dig säker o kvinnlig när du tar beslutet oavsett,,,,,st.
    Skratt det kanske blir du som spanar in andra mera maskulina Män senare ;)..Mvh/P

Svar på tråden Bröstförstoring (5)