• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Hemligt

Undrar bara om här är någon som har en sportbh med knäppe som en vanlig bh och i så fall var köper man en sådan?
    Tack på förhand!

• Rat

Hallo girls

När jag tog bort tejpen runt bröstvårtan idag såg jag att varet (lite grann bara)liksom stelnat. Har tvättat och satt på asolgel under tejpen. Vad tror ni, ska man ha tejp på fast det varat lite? känns som om man stänger in det så mycket....jag vet inte....måste väl ha tejp ändå va?

• AnnaS23

Hej,

någon som vet en bra sport-bh som har knäppning eller dragkedja framtill? Har hittat en men det var så himla hög...

en annan fråga, mina bröst sitter relativt långt isär... något som kommer ändras/hänga till sig med tiden? Opererades 11 maj.

Kramar

• ceciliaj

Hemligt:

jag använde en sportbehå från swegmark med knäppning bak, finns på lindex. den har dock ingen kupstorlek så nu är den ganska liten (har e-kupa nu). men det finns många sportbehåar med knäppning bak, kolla på twilfit eller i nån sportaffär.

• Swing

Jag använde Stay in Place superzipper med dragkedja fram, varianten för C-D-kupa.

• famousfairy

Swing,, så du hade sport bh i tre månader!? för det är vad min kirurg sa til mig fast skötaskan sa det räcka med 3v dygnet runt och sen 3v på dagen.. Jag tror jag lyssna till min kirurg, jag har anatomiska och hon la händerna på sina bröst när hon sa att de måste verkligen sitta fast! haft bh bara en gång i ca 5 tim. Ska försöka kör moppe igen imorn (41/2v efter op) men med dubbla sport bh!!
    Bröstkaramellen, nej jag är inte medlem.
    Rat ring o fråga kliniken!

Jag kör vanliga sportbh nu. provad allt möjligt i början ingenting var bekvämt ont i såren/ärren o brösten men nu när allt det ha lagt sig märka jag att en vanlig sportbh utan några knappa eller blixtlåsa är skönast.
    Och jag tycker också att mina var för långt isär men det bli bättre också nu när de ha mjuknad lite!
    hej så länge! Tack för att ni finns!

• sahlena

Hej alla!
    Jag har ned räkning. I morgon ska jag betala och sen den 2:a är det dags för mig. Jag är ömsom super nervös och ömsom cool lugn. Hade nog tänkt mig 300 men frågan är ju det där med att lite "försvinner" under muskeln... Hm... Vill ju inte ta i för mycket så jag blir Dolly Parton direkt. Svårt..

• famousfairy

det verkar som rätt många känna sig som Dolly Parton i början!!
    gå omkring med 325-350 i behån o se hur det känns o växla med 300. Känn efter, vad bli du mest besviken på.. för stort eller för litet,
    det är en av de goda råden jag fick härifrån och bjag är sååååå tacksam, men tyvärr har glömt vem det var .. sorry :-/

• famousfairy

Tusen tuesn tack! Jag skulle kunna har tagit mindre, tror jag, kanske .. men absolut inte större!! Nu har jag en kvinnas kropp och inte en 14 årings! Känns otroligt vuxet!!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)