• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Jellomoon

oj, råkade skicka iväg fast jag inte skrivit klart.

Har Cosmo hört av sig något till dig och undrat hur det gått? Dr nordqvist har inte gjort det.
    Kram

• Hemligt

Jellomoon

Hej!
    Okej.Ja smärtan kommer och går på mig,äter värktabletter var fjärde timme vågar inte hoppa över så smärtan kommer (fast har ju dock smärta även fast jag tagit tablet men inte lika mkt)
    Jo illamåeendet har gått över,tror det hade med allt morfin att göra.
    Ja mitt humör är verkligen jätte konstigt,kan börja gråta vilken sec som hellst känns det som och det är inte för att jag har ont men tror det har med hela grejen att göra att man är rädd och sådär..Men jag är jätte glad och jätte nöjd att jag gjort detta och med strl men känner inte att jag är det utåt men det har med smärtan att göra.
    Nej Cosmo har inte hört av sig men jag ringde dit dagen efter för att jag hade lite lite feber och väldigt ont i mitt ena bröst men då pratade jag ju inte med honom men ska ju dit på tis på ett återbesök =)så det känns skönt!

Kram

• famousfairy

jellymoon--hemligt,
    Ta det lungt tjejer! det är ett jätte stort ingrep, två faktiskt! det är helt normalt att känna sig däckad! Ge kroppen den tid den behöver. Bara för att man inte är "sjuk" betyder inte att man ska upp o hoppa två dager senare!

bröstkaramellen.. oj var du hängt kvar här, du har varit med lika länge som jag! lycka till nu. Jag ska tänker på dig på månd (?)
    på AK eller? aw tänk om vi kunde träffas!
    Rat.. va roligt! kul att du mår bättre!
    Swing, när ska du få dom?

Själv hade jag värsta Jag hata mig dag idag, Skulle ta bilder (själv) och skicker till en tidning, för att kanske bli uttagen och tjena lite penger (NEJ INTE NAKET!) på enkla modell jobb, men få se hur jag mår imorn.
    Kram!!

• Hemligt

famousfairy

snällt av dig =)
    Jadå,känner sig bara lite orolig men det blir nog bra med tiden !

• Jellomoon

Hemligt

Vad skönt att få gå på återbesök. Jag kan tänka mig att just efter op höjs temperaturen en aning pg a påfrestningen.

Jag har inte tagit någon temp. Bör man göra det?
    Fick du penicilin innan op?
    Hos Johan får man det dagen innan.
    Ja, känslosvängningarna har säkert med morfinet och smärta att göra. Jag känner mig iallafall stabilare nu( men det svänger)
    Stor kram

Famousfairy

Skönt att höra, behöver någon som lugnar en:)

Kram

Ps Rat, låter riktigt kul med lite äventyr. Det är du värd! :)

• Hemligt

Jellomoon

Ska inte du på återbesök och ta stygnen?!
    Njää,alltså jag tog tempen för att mitt ena bröst var jätte spännt och gjorde jätte ont sen efter det har jag tagit tempen varje dag bara för att se..
    Ja, jag fick penicilin dagen innan =)
    Hur känner du dig idag då?
    Kram!

• bröstkaramellen

famousfairy:
    Jag ska dit på tisdag. Ska du dit på måndag alltså?

Rat:
    Tack för omtanken. Och vad skönt att det gav mersmak. Det ger hopp Då kommer man orka med sådant igen alltså *haha*.

Stora kramar!!!

• famousfairy

Rat.. ja det ge väl mersmak

bröstkaramellen, Nej, jag är klar nu- pepper pepper- fram tills okt när jag ska på åter besök, det är bara att jag bo så nära AkademiKliniken Vilken tid ska du vara där?

• Swing

famousfairy: jag opererades för snart två år sedan.
    Rat: Vi hade s*x redan efter tre dar, men tog det jätteförsiktigt. Jag hade sport-bh mer eller mindre dygnet runt i drygt tre månader och de första 5-6 veckorna behöll jag den på även när vi var 'tillsammans'.

• bröstkaramellen

famousfairy:
    Jag skrivs in klockan 12.00 på tisdag.
    Är superpirrig
    Skulle så gärna vilja se bilder om du har. Är du medlem på "plasticsurgery...."?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)