Inlägg från: Hemligt |Visa alla inlägg
  • Hemligt

Bröstförstoring (5)

Hej!
    Jag gjorde en bröstförstoring i tis på Citadellskliniken och undrar bara om ngn har lust att svara på lite frågor?
    Har rätt ont och undrar hur länge det dröjer innan man kan ut och röra på sig och leva "normalt" igen :)

Tack på förhand!

• Hemligt

heather,tack för att du svarade =)
    Åt du bara värktabletter i 2 dagar?!
    Jag äter fortfarande det var 4:e timme annars känns det som om jag ska dö typ..
    Undrar också en sak och det är om man inte har kännsel i bröstvårtorna nu,kommer dom inte att kunna bli styva sen?för detta är inte så snyggt som dom är nu :/
    Har så mkt fler frågor men nu när man väl får channsen att få svar på lite så kommer man inte på ngt =(

• Hemligt

Hej Jellomoon! =)

Jag mår sådär idag,ligger i sängen dygnet runnt känns det som men försöker röra på mig så mkt som jag kan..
    Jag har ganska ont i mina bröst men smärtan kommer och går,trodde jag skulle ha mer ont i armhålorna än brösten men det är verkligen tvärt om!
    Min höger armhåla har börjat lukta "surt" så det oroar mig men har inte ont i den så det är nog bara plåstrett..
    Jag blev opererad av Cosmo,och du då?
    Är du en av dom 4 som låg i samma rum? ;)

Kram!

• Hemligt

Jellomoon

Ja okej,jag låg också närmst dörren =)
    Ja det blev man Verkligen!Har sovit ända sen jag kom hem känns det som..
    Men hur känner du dig nu?har du inte alls ont eller?Och är du nöjd med din strl?

Kram!

• Hemligt

Jellomoon

Hej!
    Okej.Ja smärtan kommer och går på mig,äter värktabletter var fjärde timme vågar inte hoppa över så smärtan kommer (fast har ju dock smärta även fast jag tagit tablet men inte lika mkt)
    Jo illamåeendet har gått över,tror det hade med allt morfin att göra.
    Ja mitt humör är verkligen jätte konstigt,kan börja gråta vilken sec som hellst känns det som och det är inte för att jag har ont men tror det har med hela grejen att göra att man är rädd och sådär..Men jag är jätte glad och jätte nöjd att jag gjort detta och med strl men känner inte att jag är det utåt men det har med smärtan att göra.
    Nej Cosmo har inte hört av sig men jag ringde dit dagen efter för att jag hade lite lite feber och väldigt ont i mitt ena bröst men då pratade jag ju inte med honom men ska ju dit på tis på ett återbesök =)så det känns skönt!

Kram

• Hemligt

famousfairy

snällt av dig =)
    Jadå,känner sig bara lite orolig men det blir nog bra med tiden !

• Hemligt

Jellomoon

Ska inte du på återbesök och ta stygnen?!
    Njää,alltså jag tog tempen för att mitt ena bröst var jätte spännt och gjorde jätte ont sen efter det har jag tagit tempen varje dag bara för att se..
    Ja, jag fick penicilin dagen innan =)
    Hur känner du dig idag då?
    Kram!

• Hemligt

Undrar bara om här är någon som har en sportbh med knäppe som en vanlig bh och i så fall var köper man en sådan?
    Tack på förhand!

• Hemligt

Zemiramis

Jag är 1.58 cm lång och väger 51 och har 350cc =) det är riiktigt fint!
    Så tror inte det du väljer blir för stort men det beror ju på om man vill att dom ska synas också ..

• Hemligt

Kan man annvända en vanlig bh efter 1 vecka?
    Och vet ngn varför man har såååå j****vla ont på morgonen när man ska resa sig upp?

=)

• Hemligt

Okej tack så mkt :)
    Men det med bhn,kan man ha en vanlig bh efter en vecka?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)