Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Man ska väl inte fastna i tankarna hur mycket cc man ska lägga in! Det beror ju på vilket slaggs implantat du ska lägga in och om de är runda eller droppformade! Hur din kropp är uppbyggd och vad du har för förutsättningar!
Jag ska själv lägga in FF 425cc droppformade. Jag är en 70A idag och min kirurg sa att jag kommer ligga på en 70D efteråt. Ett runt implantat på 425cc skulle nog blivit mycket större på mig exempelvis! Så bästa tipset är nog att förklara i bilder hur man vill ha det slutgiltiga resultatet hos kirurgen!!!
Kram på er!!!
Zemiramis
Jag är 1.58 cm lång och väger 51 och har 350cc =) det är riiktigt fint!
Så tror inte det du väljer blir för stort men det beror ju på om man vill att dom ska synas också ..
Hej hej
Jag håller med, bilder är ju bättre. jag själv trodde jag skulle lägga in 400cc, men hade jag gjort det hade jag nog kunnat mäta mig med dem i slitz haha. Nä, kirurgen sa att han lägger inte in mer än 330cc på mig. Å tur var väl det ;). De blev nog så stora (i mina ögon då).
Kramis
Jag gick från knapp 75A till full 75C, lade in 325 cc. Ångrar att jag inte valde 375 el 400 istället.
algit
Av ren nyfikenhet.....
Varför vill man ha en E eller F-kupa om man redan innan har C......?
Förstår om man lider av att känna sig "okvinnnlig" osv och kläderna kanske inte sitter som man vill om man har obefintliga bröst men jag kan inte fatta varför nån som har "lagom" stora bröst väljer att göra dom "huge".
Då kan det ju inte bero på dåligt självförtroende längre eller?
Är det tjejerna i Moore/Slitz osv som Natacha Peyre som är det nya idealet?
CareBear: Man kan ha "bh-storleken", men kanske inte den önskade/tidigare formen & fylligheten, efter att ha ammat några barn.
Swing
Vad har formen med strl att göra?
Så nån med b-kupa som tycker de börjat hänga måste göra en D-kupa för att få rätta formen???
Är ju i och för sig ingen kvinna men tycker det låter väldigt konstigt.....
Hemligt:
Tack för svar.
Nu ringde de från kliniken och sa att de fått ett återbud. Min nya tid för op är den 11:e juli. Jag är så nervös och förväntansfull på samma gång... Jag vill, jag vill, jag vill - men vågar jag?
care bear,
det är just därför man ska inte hänger upp sig på g och kup storlek.
En c kupa behöver inte vara särskilt stor på alla, och om de ät utammad huden är töjd och därför kanske det passa bättre att ha en större implantat.
en försäljeska på NK berättade fär mig att hon hade en D kupa och sen sa men det skulle du aldrig tror va? och det var sant. Riktig kup storlek är inte det samma som alla push-up bh.
Och om du inte är kvinna så förstor jag varför du är så förvirrade! Det har jag också varit! Gram form rund dropformad hög mellan låg profil, det är inte bara ett par runda bolla man för in opererade nu för tiden! Och det finns många, som jag som tog jätte lite, för att gå från helt platt till en handful, min hand, inte en mans!
Idag tänker jag på bröstkaramellen som ha inskrivningstid 12.00