• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • djana

Vioola :
    undrar om du känner att din kupstorlek D/DD är FÖr stort eller lagom stort till din kropp? känns lite som att D,E,F -hållet och uppåt kanske är lite extremt men jag kan ha fel, försöker bara hitta en rätt storlek för mig som är "stor" men ej grotesk. Har ju märkt att många som kör på C-kupor ångrar att dom inte tog större. Kul med lite råd från er som har gjort en bröstoperation =)

• pickolina

djana

Nu är det ju så olika för olika personer men jag tänkte bara säga hur JAG personligen känner.. Jag hade C-kupa innan operation och fick DD efter... Efter tre år tog jag ut mina implantat och tro det eller ej, idag har jag naturliga E/F-kupor men skulle vilja förminska brösten... Skulle vara superlycklig om jag hade C-kupa igen.

• pickolina

djana

Vill du ha stora men inte för stora så är nog D en bra storlek. Det är lite större men fortfarande en vanlig och normal storlek, även bland icke-opererade tjejer... Känner många som har naturliga bröst som är större än så...

• djana

Pickolina=
    Hur kommer det sig att du tog ut implantaten?

• Hemligt

Kan man annvända en vanlig bh efter 1 vecka?
    Och vet ngn varför man har såååå j****vla ont på morgonen när man ska resa sig upp?

=)

• pickolina

djana

Av många olika skäl..
    Jag fick problem med ryggen. Alla i min omgivning fokuserade på mina bröst. Det var ett evigt tjat om dem konstant, från alla håll och kanter. Jag blev sååå trött på det. Sedan tyckte jag att de kändes lite obehagliga. Tunga, onaturliga klumpar där inne, obehagliga att ligga på, kliade gjorde dem osv..... De var supersnygga men jag var ändå inte helt nöjd. Jag är perfektionist och hade förväntat mig perfekta bröst men det är ju en omöjlighet och det hade jag nog inte riktigt fattat... Osv osv...

Det blev helt enkelt för mycket, både psykiskt och fysiskt och jag klarade inte av det. Att ta ut dem var något av det bästa jag gjort i mitt liv! Vilket verkligen är en annan erfarenhet än alla andra i denna tråd men så var det för mig....

Konstigt nog så har jag idag, efter jag tagit ut implantaten accepterat mina bröst som de är... *skratt*

• pickolina

Hemligt

För att man inte tagit tabl på många timmar, om man tar tabletter... Men framförallt för att man rört sig väldigt lite... Du vet väl själv att du är som mest stel och har som mest ont på morgonen om du tex har träningsvärk osv... När man sedan rör sig och kommer igång och kroppen värms upp och mjuknar så gör det inte lika ont.

• famousfairy

Aw Pickolina.. brilliant! och med råd också! Tack så mycket,
    Hemligt! Ja det är vanligt, det gör ont att göra situps också.. kör inte på minst en vecka till!
    Tips! forst, sova halv sittande, eller ganske mycket sittande, på säng kanten. när du ska upp, dra upp knän, böjd, ta händerna och hålla i under ena låret, dra upp dig men för att inte använder armarna för mycket -för de gör ont också!!- och rulla upp- ta i där det inte gör ont. Du kan prova med att "låsa" händerna bakom låren och sen rulla upp samtidigt som du streka på benen :-/
    Lite svårt att förklara men det hjälpt mig!

• famousfairy

försök också att sprider ut dina tabletter,
    mina var vart 6 tim så jag körde 7-13-19.och sen gick jag upp eller väkte mig själv för kl 01.

• Hemligt

Okej tack så mkt :)
    Men det med bhn,kan man ha en vanlig bh efter en vecka?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)