• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • vioola

Hejsan

impossible_girl

Jag använde inte heller sportbh, var enbart obehagligt. Köpte en medium stay-in-place innan å en billigare variant på lindex. Men jag körde utan å de på kliniken sa att det går hur bra som helst.

Kramis

• impossible_girl

ceciliaj:
    Ja, jag tycker också att det är skönt att man får stanna en natt..
    men hade du vanlig bh då?? eller inget alls? käns ju skumt att gå omkring utan nått när man är van att gå runt i uppstoppade bhar alltid!
    Nä, har inte blivit så nervös än, men jag längtar så otroligt och kan inte tänka på nått annat. räknar minuterna.. Föresten, får jag se dina bilder på plasticsurgery?? Jag heter lilla_snigel_22
    Kramar!

• impossible_girl

vioola:
    Hej!
    Ok, var opererade du dig då?? Hur mycket la du in? När var det??

Kramar från en frågvis...

• ceciliaj

impossible_girl:

nä jag hade ingenting efter op, bara ett löst linne. jag har nästan aldrig behå nu för tiden, är så svårt att hitta bra i rätt storlek. o så kan man ju gå utan nu så varför inte?!

du kan se mina bilder nu förresten! kram

• vioola

Hej hej

impossible_girl

Jag opade mig den 25 nov 2005 på Hässleholms plastikkirurgi å la in 330cc runda geléhallon. Precis som ceciliaj går jag med helst utan bh fortfarande, eller med mjuka "bhtoppar" från lindex.

Finns också på plastic om du vill se.

Kramis

• impossible_girl

ceciliaj:

Tack tack! Nice!

vioola:
    Ok, vad heter du på plasticsurgery då?? Vill gärna se om jag får. Lägger du till mig? Kramar!

• vioola

Hejsan

Nu du snigeln kan du se mina bilder ;). Heter viooola på plastic förresten.

Kramis

• sahlena

Hej alla!
    Nu börjar det närma sig för mig. Ska op den 2:a juni. På fredag alltså... Åhh jag är ömsom nervös och ömsom coollugn.
    Kollar allas bröst i smyg, och känner mig nästan som en gluttare, tänk om min omgivning visste.. Okej jag är lite knäpp erkänner det...
    Ringde till mott. idag och fråga lite. Dom skulle ringa om tid när jag skulle vara där på fredag i morgon.
    Bara lite nyfiken vart har ni andra opat er, och vad fick ni betala?
    Jag ska op på Liss och Liss i Uppsala min kostar 32500.-

Kram

• famousfairy

impossible_girl.
    Jag op mig 20 april, det bli 6v nu på torsdag. La in 245g. Nån frågade mig om jag "hade gjort nåt" idag. jag sa nej jag har bara gått upp i vikt och kan ha såna bh'er nu så man se lite kvinligare ut.. det är snyggt sa hon!
    ha inte träffad mina gamla kollegor på typ 3 månader, jag ska inte säga nåt mer för jag ha inte vant mig än.. ha det bra!!

• Nancy pancy

Gokvällens!

Det börjar närma sig för mig också, ska opereras nästa vecka på onsdag. Jag längtar otroligt mycket! =) Men jag är samtidigt jäkligt nervös och orolig över hur resultatet kommer bli.

Är det någon som vet varför man inte kan kolla på alla bilder på plasticsurgery?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)