• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Tärnansara

martinibruden

MF 375cc eller lika stort som FF 425cc bara att mina börjar något högre upp därav det extra cc! Skulle nämligen haft MF 375cc först!

• Tärnansara

martinibruden

vad har du för mått?

• martinibruden

medium är bara medium. typ 75 i omkrets. Kupan är en annan sak. Men jag kan ha 65 F, 70E eller 75D, förstår du?

Köpte en c-kupa på hm (jättesöt och fanns inte större kupa) men tuttarna väller över så jag har den bara när jag vill ha urringat och ha klyfta ;)

• martinibruden

varför valde du högre profil?

Vem op dig?

Jag tror jag har 72 runt bysten, över vet jag inte. 95 kanske....nee jag bara gissar :)
    Hade a-kupa innan op i varjefall.

• famousfairy

Tärnansara.
    Ja det var AK! Jepp! Casall A/B medium. Jag är ca 78 runt och la u 245. Jag tyckte det var trångt länge, och efter ca en vecka letade hur mycket som helst för att hitta en till och möjlitvis bekväm sportbh. det kändes spänd och tryckte sååååååå mycket på ärren jag trodde jag skull dö! men det gick över, så småning om. Det är ju jätte viktikg att de hållas på plats om du ha anatomiska.
    Det finns en bh på stadium för runt 180sk och Swegmark på Lindex är skön oxså. jag ha ont om pengar så ska försöka undvika köpa nåt dyrt tills jag vet att brösten är helt läkte! Det ha gått 6v och jag tycker de är lite stora men men.. hur gamla är dina nu?

• Zemiramis

Ok, jag lämnar den här tråden nu... Har skrivt flera inlägg som det aldrig är nån som orkar svara på ...

Hoppas det går bra för er tjejer med era op och er läkning...

• impossible_girl

Zemiramis:
    Nej så får du inte känna! det är inte alltid nån som svarar på mina frågor heller... men men. Har du opererat dig eller ska du? Kram!

• famousfairy

Zemiramis! hej!
    kom tillbaka! jag chatta ej men häng med då och då. batteriet på min data är dålig!!
    narkosen är ingen problem. Gör bara vad kliniken säga. Sluta röka (jag gjorde det 6v innan op! för bröstens skull!) Dricka inte
    spirit innan op. TALA OM FÖR DE OM DU TA ANDRA TABLETTER... JÄTTE VIKTIGT!!!!
    Du känner ingenting,när du gå under, och bara väldigt trött när du vakna, och stel, och det känns som någen sitter på din bröst korg!!
    ibland få folk upp intresse för varandra här eftersom de op samtidigt eller ha precis op sig och glömde hur det var i början. om du kolla runt tidigare runt sida 26 lite innan eller efter då hitta du massor med fåniga frågor från mig!!
    Kram och Välkommen!!

• famousfairy

Ps.. Jag fortfarande vet inte vad jag ha för storlek!! men de är mjukare, och bli jag av med de här "efter-op kilo" komma jag att mår bra.

• famousfairy

PPS.. hej så länge..

Svar på tråden Bröstförstoring (5)