Inlägg från: impossible_girl |Visa alla inlägg
  • impossible_girl

Bröstförstoring (5)

Hej alla!
    Är ny här och ska göra min operation om ca en månad. Ville bara säga att om någon fundrar åp att operera sig på kosmetisk kirurgi, så ska ni veta att Ivan INTE är plastikkirurg, "bara" kirurg... Han är jätteduktig, men det kan ju vara bra att veta...

• impossible_girl

Hej hej alla! Har precis läst igenom allt här.. puh.. Jag ska operera mig den 12 juni på carlanderska i gbg. 350cc trögflytande. Har typ inga bröst nu och är 167cm och 67kg, breda axlar så jag hoppas på en c-kupa.. Men jag undrar en sak. Min granne ska nämligen ta studenten den 14 juni, alltså två dagar efter operationen, och jag har lovat att komma... tror ni man orkar det?? Är ju som tur när, men ändå.. Aja. Grattis bröstkaramellen föresten till din nya bröst!
    Kramar!

• impossible_girl

nära skulle det stå...

• impossible_girl

Rat:
    tack tack, får väl testa, har ju inte så långt hem iallafall...
    Föresten. ska man köpa en sportbh att ha efteråt, eller får man en från kliniken?? Ursäkta om jag är lite trög... Hur ska man veta vilken storlek man behöver om man ska köpa själv??
    Ha det bra alla girls!
    Kramar till er alla!

• impossible_girl

famousfairy:
    hehe, nä, jag hade inte tänkt dricka.. låter ju inte så smart.. Men hur är det med dina bröst nu då?? Hur gamla är dom?? typ en månad?? (Det låter ju som om man pratar om några hundar eller nåt.. ) Ha det bra!

ceciliaj:
    Ok, ja, det är clas som ska göra min med. Är det bra där då?? Tyckte att allt kändes så underbart där på konsultationen! Men är det inte konstigt att han säger att man inte behöver ha sport bh, när alla andra måste det...
    Kramar!

• impossible_girl

ceciliaj:
    Ja, jag tycker också att det är skönt att man får stanna en natt..
    men hade du vanlig bh då?? eller inget alls? käns ju skumt att gå omkring utan nått när man är van att gå runt i uppstoppade bhar alltid!
    Nä, har inte blivit så nervös än, men jag längtar så otroligt och kan inte tänka på nått annat. räknar minuterna.. Föresten, får jag se dina bilder på plasticsurgery?? Jag heter lilla_snigel_22
    Kramar!

• impossible_girl

vioola:
    Hej!
    Ok, var opererade du dig då?? Hur mycket la du in? När var det??

Kramar från en frågvis...

• impossible_girl

ceciliaj:

Tack tack! Nice!

vioola:
    Ok, vad heter du på plasticsurgery då?? Vill gärna se om jag får. Lägger du till mig? Kramar!

• impossible_girl

vioola:
    Tack tack! Var har du ärren??

sahlena:
    Lycka till! det är ju jättesnart! Varför är det så billigt där??

famousfairy:
    Hehe, det var ju bra det! Är brösten fortfarande ömma nu?? Jag har berättat för alla på mitt jobb.. Vill hellre att de frågar mig än pratar bakom ryggen, dessutom kommer det märkas så pass på mig, och jag gillar alla där så mycket att det känns ok.

Kramar till alla!

• impossible_girl

sahlena:

Dom är säkert jättebra. Jag ska också stanna en natt, jätteskönt!

*lovisa*:
    Ja alla tänker nog så, jag ska opereras den 12 juni å börjar bli ganska nervös nu att nått ska gå fel.. men man får hoppas på det bästa!

Tärnansara:
    Lycka till! Det går säker bra!

Hoppas allt går bra för er famousfairy, la fleur, Rat Det löser sig nog! Jag håller tummarna för er!
    Kramar!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)