Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Sahlena:
Jag ska operera mig på Plastikkirurggruppen i Stockholm och kommer betala 40000kr.
vioola:
Tack tack! Var har du ärren??
sahlena:
Lycka till! det är ju jättesnart! Varför är det så billigt där??
famousfairy:
Hehe, det var ju bra det! Är brösten fortfarande ömma nu?? Jag har berättat för alla på mitt jobb.. Vill hellre att de frågar mig än pratar bakom ryggen, dessutom kommer det märkas så pass på mig, och jag gillar alla där så mycket att det känns ok.
Kramar till alla!
Impossible_girl:
Jag vet inte varför dom är billiga hoppas det inte är nåt tok men dom verkade okej. Gav bra intryck när jag var dit. Skulle inte få åka hem om inte allt var bra dagen efter.Låter ju bra i alla fall..
Är nervös i alla fall...
Hallå hallå
impossible_girl
Ja har dem under brösten.
Kramis
Hej, jag har nog fått kapsel i ena bröstet TYPISKT!! op 21feb, skall till Charles den 8 juni. Jag försöker hitta fler som har råkat ut för samma men det verkar bara vara jag......snälla hör av er.
Hejsan
Stackars dig la fleur, hur upptäckte du det? Syns det väl eller känns det mer?
Hoppas allt ordnar sig!
Kramis
la fleur
Jag kan också ha råkat ut för kapsel. Lite för tidigt att avgöra än. Opererades 5 april, fick en smäll på ena bröstet och en inre blödning efter det. Har värk i det bröstet ibland och båda känns hårda tycker jag. Men jag vet inte vad jag ska jämföra med. Har inte klämt på andras. Charles kan avgöra tidigast 9-12 veckor efter operationen sa han. Hur har du märkt av att du fått kapsel? Stackars dig
KRAM
Opererades den 6 april och allt har gått jätte-bra förutom att det ena ärret är varit och är lite irriterat. luftar det just nu och har bara på kompress och ingen tejp. Däremot känner jag ibland att det sticker lite i det vänstra bröstet (samma som har lite irriterat ärr om någon undrar). Någon som känner igen sig? Gå över rätt snabbt bara jag rör lite på bröstet.
impossible_girl
Ja jag har ont ibland, och bröstvårten är ömma. måste vara forsiktig med bröstmuskeln, märkte igår att jag kan faktiskt rör på den nu!
jejean - jag har haft "stickningar" inte bara domningar men att det sticks som du beskriver.
La fleur
Nu bli jag orolig.. hur vet man att man ha fått kapselbildning? Jag tycker att i mellan rum på ena siden det gör lite för mycket ont på en punkt och jag tycker att huden är lite ojämn.
Nu har jag gått rask i 45 min i snart en vecka.. jag är fortfarande lika tjock
love you girls!!! (alltså på ett "vänligt" sätt så att jag inte oroa någon! eller att någon förstår mig fel!)