• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • pickolina

vioola

Ärren kan bli ljusare, beroende på hur ljusa de blivit redan... Annars så förändras de inte mycket efter så lång tid. Mina gjorde det inte i alla fall... Någon stans... Jag är ju opererad lite överallt jag, efter både skönhetsoperationer (bla bröst) och vanliga operationer.

• Swing

Jag tror inte heller att det sker så mycket förändringar med ärren efter sex månader.
    Som sport-bh rekommenderar jag alltid Stay in Place, som finns i sportaffärer och kan köpas på nätet från återförsäljaren. www. timarco. se (ta bort mellanrummen).

• bröstkaramellen

Rat:
    Jag minns att du kände att det var läskigt i nederkanterna, ex om man lutade sig framåt. Hur känns det nu? Bättre?
    Jag förstår hur du menar. Dessutom kluckar det rejält av någon vätska som bildas inuti. Mitt vänstra bröst är mest ömt och svullet och kluckar mest.

Är det någon annan som vet något om detta får ni gärna berätta för mig.

Kram på er alla!

• famousfairy

hej.. jag undrar om det här är normalt, eller om det är bara för att jag har gått upp i vikt för övrigt. Tillex, komma absolut inte i storlek 34 i byxor, men 36 är för stor, men - Jag gillar inte dom, mina bröst, tycker de är för stora. Jag var och provade bh igen idag, bara på HM och fick ta ut "the push" i "push-up", ingenting passa, ville bara gömma mig i stora tröjor.
    Usch var trött jag bli på mig själv, tack gode gud att jag inte valde 280g!!

• pickolina

famousfairy

Vad jobbigt gumman. Det där med byxstorlekarna är inte alls ovanligt... Å gällande bh`s så kommer du att hitta modeller och storlekar som passar dig. Kanske inte på H&M osv dock utan i mer välsorterade butiker, så som Details, Åhlens, NK osv... Men du är ju nyopererad så än kan du inte se form eller storlek, låt det ta sin tid. Hoppas du kommer bli nöjd med storleken oxå framöver..

Skickar en stor *KRAM*

• pickolina

famousfairy

Jo, kom på... Det där med att ta ut inläggen i push-ups är inget konstigt. Jag har alltid fått göra det för att de ska passa. Det blir push ändå! :)

• famousfairy

hej pickolina.. thank you, I'm trying :-/ det är ju bara 5 veckor, jag hoppas att jag ska må bättre när jag komma i form igen. tror du att det är för tidigt att använda rod maskinen? jag saknar gymet nåt oerhört nu. Fast jag har inte råd.Vet du om man kan köpa en pilates video i butik i st'holm? Bara jag få min gamla kropp tillbaka.. med mina nya tillbehör(!) bli jag glad.. hoppas jag.
    F'låt att jag klaga och grina så, och tack för att ni finns, Kram..

• pickolina

famousfairy

Klaga på du.. ;) Det är bra att få ur sig hur man känner. Jag såg på Åhlens i farsta att de hade flera olika pilates-dvd till försäljning på bokavdelningen. Borde alltså finnas på Åhlens och kanske även i bokhandeln. Ett annat bra sätt är att gå mycket. Du kan ju försöka använda roddmaskinen men var noga med att köra lätt och att lyssna på kroppen när den säger ifrån.

Hang in there!

• impossible_girl

Hej hej alla! Har precis läst igenom allt här.. puh.. Jag ska operera mig den 12 juni på carlanderska i gbg. 350cc trögflytande. Har typ inga bröst nu och är 167cm och 67kg, breda axlar så jag hoppas på en c-kupa.. Men jag undrar en sak. Min granne ska nämligen ta studenten den 14 juni, alltså två dagar efter operationen, och jag har lovat att komma... tror ni man orkar det?? Är ju som tur när, men ändå.. Aja. Grattis bröstkaramellen föresten till din nya bröst!
    Kramar!

• impossible_girl

nära skulle det stå...

Svar på tråden Bröstförstoring (5)