Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
famousfairy
En vecka är ingenting. Det tar tid innan resultaten börjar visa sig... Det är därför många börjar träna men slutar efter en-ett par månader.. De har inte tålamod och/eller kunskap nog att veta att resultatet inte kommer på en gång. Ge inte upp!
Jag fick en inf några veckor efter op, sedan dess är det liksom ihopdraget hårt och nästan lite hängigt och ömt det känns speciellt när man ligger på rygg, det känns jättejobbigt!!!undrar om Charles vill op så fort som möjlig eller om man kan vänta till efter hösten....kram och tack för omtanken. Rat hoppas ditt går över!
la fleur
Om du inte har jätteont tror jag Charles kommer föreslå att ni väntar med operationen så det du har nu hinner läka färdigt först. Jag har hört att det är mindre risk för att drabbas av en ny kapsel om man låter det gå ett halvår eller ett år innan ny operation. men jag vet inte säkert. Det är nog olika från fall till fall. Har du pratat med Charles?
hoppas verkligen det löser sig för dig. Usch, jag är också orolig. Det gör mindre ont, men känns "konstigt" fortf.
Stor kram!!!!!!!
Hej alla!
Har suttit och följt denna tråd länge nu! är så intressant att läsa om allas erfarenheter! Har länge haft funderingar på att "få bröst"! Men det är först nu jag allvarligt överväger det. Bor i falköping så valet av kirurg är lätt för min del. Har ännu inte varit i kontakt med dem, försöker samla på mig så mkt info jag bara kan innan. Är inte ute efter att få stora bröst, kan tänka mig en B-kupa. Vill att det ska se naturligt ut på mig. Oroar mig mycket, tänk om jag ångrar mig, om det inte blir fint, om något gå fel osv. Antar att alla går igenom samma kval som jag och jag vet att de flesta blir nöjda... men tänk om inte jag blir det?
Ha det gott alla!
Rat: jag ska till Charles den 8/6 så då får vi se vad vi hittar på. Om det är bättre som du säger att vänta ska jag försöka med det.Jag hoppas också att det blir bra till slut, känner mig lite ensam om et här bara....hoppas att du slipper problem! tack för stödet KRAM
Nu är det bara två dagar kvar till min operation! Känns jätte konstigt men spännande! Har ni några sista goda råd?
Kram kram
sahlena:
Dom är säkert jättebra. Jag ska också stanna en natt, jätteskönt!
*lovisa*:
Ja alla tänker nog så, jag ska opereras den 12 juni å börjar bli ganska nervös nu att nått ska gå fel.. men man får hoppas på det bästa!
Tärnansara:
Lycka till! Det går säker bra!
Hoppas allt går bra för er famousfairy, la fleur, Rat Det löser sig nog! Jag håller tummarna för er!
Kramar!
Jag opererades på Plastikkirurggruppen. Dom är mycket bra och inte "billiga" på något sätt. Priserna tycker jag är helt normala. Lägre än AK och Victoriakliniken, som många anser "dyra". 40 000 kr är för RUNDA geléhallon. Anatomiska 45 000 kr.
tärnansara: vart var det du skulle operera dig någonstans? Har för mig att du skrev att du skulle åka en bit hem sen. Själv åkte jag bil i ca 4 h ca en vecka efter och tyckte att det var jobbigt då så tar med dig lite kuddar och annat. Själv fick jag sitta och hålla ut bältet lite hela tiden så det inte låg mot brösten men det kan ju vara riktigt jobbit att göra det om du precis är opererad. Ett tips till. Åk inte för tidigt bara för att du vill åka hem i tid, tänk på att du kan få en efterblödning och det är bra och vara kvar då... Lycka till med allt nu, det kommer säkert gå jättebra. kramar om.
Hej igen!
Undrar om det är någon av er som har ammat med inlägg? Är förmodligen detta som bekymmrar mig mest! Skulle aldrig operera mig om det på något sätt äventyrade risken att inte kunna amma.