• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Tärnansara

martinibruden

Jag är lång och ville inte att brösten skulle börja för långt ner! Det blev kanon bra, så jag är jätte nöjd!

Då har vi ganska lika mått du och jag!

famousfairy

Då förstår du nog att jag tycker min casall är tajt när du har 78 runt brösten, för jag har ju 91cm runt brösten och 72cm nedanför!

Kram på er!

• Tärnansara

famousfairy'

Tack för råden om sportbh:ar!!! Ska nog försöka ta mig ner på stan på måndag!

Kram

• impossible_girl

Hej alla! måste bara fråga appropå vad famousfairy skrev. läste att man ska sluta röka tre veckor innan, men frågade sköterskan på carlanderska och hon sa att det räcker om man slutar några dagar innan. så nu är det 9 dagar kvar och jag har minskat mycket, men röker fortfarande litegran. är det farligt tror ni??? Kram!

• Tärnansara

famousfairy

Föresten de är två dagar gamla!!

• Tärnansara

impossible_girl

Opererade mig 1 juni och har idag varit rökfri i två veckor och 1 dag! Rökning är blodförtunnande och det gör också att det går saktare att läka! Mitt råd till dig är att sluta helt!!! Tro mig jag vet hur svårt det är, men jag lovar när det gått ett par dagar går det lättare!!!
    Lycka till!
    Kram

• famousfairy

Tärnansara.. det var min mått UNDER bysten!!
    inte över!! 75 under.. 88 över!! ( jag var typ 77 förut!)

Röka!? Sluta helt. Jag kom ihåg när jag var beronende av Extreme Make-Over att de sa om just en kvinna som rökt.. att deras storsta problem var just att hon rökte.. det är inte bra när man ska ha narkos, och läkning bli långsammare, man ha dålig cirkulation och ärren bli sämre!!
    jag hade 3cig kvar 21.45 kvällen innan jag skulle bestämma mig för op o storlek, och bestamde mig att röka upp dom och det var det, för jag ha ingen 7/11 i närheten. Köpt nikotin tuggummi och nu ha jag helt glömt att jag rökt!!
    vacker kropp vackra bröst som kostade !!??,
    och luktar rök!? :-/
    lägg under penger till en ny op!! i fall att det behövs!

• famousfairy

och hej så länge igen!

• Jengirl

impossible_girl

Jag rökte när jag op:a mig. Jag drog dock ner till 2-3 per dag dom första dagarna, hade fått rådet att sluta helt. Jag har inte fula ärr, eller fått några komplikationer av det. Men det är som sagt ingen garanti för dig. Oftast är det när det gäller operation i ansiktet som det är stränga order om att inte röka..

• Tärnansara

famousfairy

Aaah sorry fattade fel! Men du kan fortfarande förstå att det känns tight :) Ska be att få en större bh av dem, jag tänker ringa dem på måndag och jag ska ju dit på onsdag!
    Kraaam

• impossible_girl

Ok, tack för tipsen. Ska försöka sluta, får se hur det går imorgon bara när jag ska på en stor fest... Men man får ju försöka. Kramar!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)