Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
ProudWoman: För att uppfylla din önskan har du rätt i att det behövs större implantat än "normalt". 75E hade nog "klätt" mej också. I vissa stelare bh-modeller räcker inte D-kupa till och jag måste ha DD/E, annars väller det över på ett osnyggt sätt. Jag tycker inte brösten är tunga på något sätt, men större än DD/E skulle jag nog avråda från. Men eftersom du säger att du är lite större så kan det säkert passa just dig! Lycka till!
Izunia
Jag hade inte så värst ont när jag vaknade var mest yr och svimfärdig första dygnet. ondast hade jag dag 3 och 4.
Hörni.....jag pratade nyligen med en tjej som gjorde sin operation för sex år sen. Hon hade lagt in 245 precis som jag och fick en fyllig C-kupa men har idag E- kupa! så det kan ändras va!!!!!! jag vill inte ha större en mina B- kupor, passar till min kropp med lite mindre bröst
hej allihop, nästan orka inte skriva, ga läste den andra tråden på skönhet o hår och bli alldeles less.. i alla fall, mina börja mjukna oxå! Fast jag tycker de är stora fortfarande :-/ såg min vännina.. som la in 230 ett år sen.. igår, hennes se så fina ut och inte alls lika stora som jag minns. Känna av implantat när jag ligga lite fel i sängen annars inte. JA det kliar i ärren lite oxå!
men jag lufta de odentligt.
För ni som är "nya" här, la jag in 245 anatomiska snart 7v sen. Hade knappt AA innan, 75 under och runt 78 över ha! ha! Nu är jag 75 under, och när jag mätt sist 88 över!
En bra tips.. mina implantat skulle vara typ 11 brett och 12 i längden, med ca 4cm projection. Jag använde kinesiska ris skålar för att få rätt mängde kokt ris. Tryckte ned den i min alldeles för stor A kupa, så att den sprängde! och kände efter!
heja Rat. kul att höra från dig..
Rat.. kanske hon gick upp i vikt? Jag ha väldigt lite bröstvävnad och fett på brösten men jag hoppas verkligen att det inte hände mig!! Just nu försöka jag gå ned ett par kilo, komma kanterna att synas då?
nej.. nu få jag återkomma senare, kan inte sitta här och "fika" hela dagen!!
Undra hur det är med Zemiramis som försvann?
hej så länge..
En fråga till alla som opererat sig:
Det känns så konstigt när jag ska torka bord eller ur skåp och dyl. som om muskeln därunder inte "räcker till". Hoppas verkligen det blir bättre. Håller på att flyttstäda. Nån mer som haft problem att ta i lite med bröstmuskeln efter 2 mån.??????
Hej alla glada!
Nu är det bara två dagar kvar till min operation och än så länge är jag lugn! =)
Dock börjar känna mig osäker när det gäller storleken igen. 300cc runda gelehallon är bestämt men jag tror att det blir större storlek än vad jag vill ha. Jag har liten A nu och vill ha max en liten C. Jag ska höra med min kirurg igen.
Ha det tjusigt allihopa!
Hej alla ni som opererat er. Jag har en fråga som snurrar runt i huvudet hela tiden:
Mina är nu två veckor "gamla" och jag känner att storleken är jättelagom för min kropp. Men det som bekymrar mig är att de inte har varit helt symmetriska ända sedan op.dagen. Min ena bröstvårta sitter lite mer snett uppåt än den andra och då blir det en höjdskillnad på 0,5 cm ungefär. Det bröstet är också lite hårdare och "putigare". Tror ni att det kan rätta till sig? Eller får man operera det igen? Eller måste jag helt enkelt leva med att brösten inte blir helt lika (fast bröstvårtorna är ju så viktiga tycker jag).
Kram!
Hej alla!
Jag opade mig i fredags och det känns bara bra. Okej lite ont men bara om jag anstränger mig, har bara tagit iprem vid halv 7 imorse och vid 5 nu på em. Lär nog ta citodon till natten, man sover ju inte så bra men men..
Faumosfairy:
Var till Lindex och köpte Swgmarks sport bh, du tipsade ju om den. Bra pris, mjuk och skön och inte alltför spänd. Tack för det!
Jag har väl inte riktigt fattat att dom hårda bollarna är mina.Känns som när jag ammade och brösten skulle producera mjölk när dom "drar ihop sig". Nån annan som känner igen känslan?
Kram kram
min högsta önskan är att få större bröst.Nu har det gått så långt att jag köper lösbröst.Jag skäms verkligen.Min kille säger att han inte vill att jag ska göra dom större,eftersom jag är fin som jag är.Men de är väldigt viktigt för mej att jag ska trivas.Jag skulle göra allt för att få större.Men de är priset.Jag mår så otroligt dåligt över mina bröst.jag hatar dom så himla mycke.Ja har nu -70a.Och vill ha kanske 80.dom ska inte va för stora..det är inte de.Suck